Mato Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 dette er jo gammel nytt og diskutert her før Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 ø meee gad....... ekkelt er ordet..... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg satt på LAN til en kompis og kjedet meg. Jeg fikk denne idéen som trådstarter viser til. Jeg lagde meg en msn konto: [email protected] ( klassisk) Jeg stakk inn på Chat.no og sa at jeg var en kåt jente som ville ha det litt gøy. Jeg la ut msn addressen og det strømmet på med folk. Så omsider etter 30min elns så fikk jeg se en kis på cam. Han satt der med laksen i handa og holdt på med sitt. Smart som jeg var så tok jeg et Screenshot. WARNING! Ikke se her hvis du ikke tåler litt Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Etter å ha hørt om hvor mange "fæle" mennesker det finnes på internett i mange år, tenkte jeg at jeg skulle prøve å finne ut om det virkelig stemmer! Det er sikkert mange som har gjort det samme før meg, men jeg ble helt lamslått over hvor mange det er! Jeg logget meg på chat.no under navnet "Kåtjenteoslo_16", og gjett om det poppet opp med vinduer. Jeg tror nesten jeg kan regne i vinduer i sekundet. Alle spør om msn, cam osv og hvor klare de er, men er det noen her som har dratt den langt og latt stakkarene sette på cam osv? Hadde vært fantastisk moro å lure de :!: Eller noen som har flere historier/erfaringer å dele? Jeg ble bannet etter 5 minutter da... 6327485[/snapback] Dette er jo en klassiker, like gøy hver gang! Lenke til kommentar
nerval Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 jeg og en kammerat dro den litt lenger.. gotta love fake webcam Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Enkelte bare skrur på cam og runker uten at noen har spurt om det og da. Husker vi satt noen venninner på ei sin msn-konto i en reklametime og plutselig spør en gutt om han får lov til å sette på cam også setter han igang me då runke og vi blokka han. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 "Dro den litt lengre"..*hydr hydr* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Det finnes vist mange desperate mennesker her i verden.. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 "Dro den litt lengre"..*hydr hydr* 6334836[/snapback] touché :!: la oss bare si at man kan finne på mye moro med fake mail, film lastet ned på limewire etter ett lite søk på teen webcam, ett fake webcam program og 1 stk desperat mannfolk fra random chatforum Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Vedder på at du aldri har følt deg så populær før Jeg veit, det er helt sjukt. Hadde en oppgave på skolen for en stund siden. Der gikk ene oppgava ut på å finne ut om det var trygt for en 11/12 åring å chatte på internett. Og vi kan vel si det på den måten, at om du vil at din 11/12 år gamle datter skal få chatte på internet, ikke la henne kalle seg jente12, eller noe sånn, men heller noe som f eks "Punisher". 6329680[/snapback] den der var jo smart da har også diskutert i klassen det der med chatting med "små" barn. Og alle tenker ikke like klart når de er 12 år, så jente12 og sånt er standard nick. Er ikke rart det sitter mange på chatteforum som er litt tvilsomme når det gjelder handlinger. Endret 19. juni 2006 av Sweet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå