sigz Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hehe, de gjorde det ja. Synd at jeg blei kicka etter 20 sec egentlig Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Ok, da har vi dagens første fangst! Han føler seg nok lur nå! Jeg sladda bildet selvsagt... PS: Si ifra om dere vil ha bildet fjerna moderatorer! 6327725[/snapback] HAHAHHAHAHAHA! Så liten! :!: Lenke til kommentar
morra Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Forumfolket er ikke så mye bedre selv, bare sjekk her:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=467342&hl= På de seks minuttene tråden var oppe så var det 600 besøk! 6327948[/snapback] Ikke nødvendigvis, folk kan ha besøkt etter på også. 6328025[/snapback] Det virker som om telleren for antall visninger stopper når tråder blir stengt. Det er iallefall fortsatt 600 visninger... Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Satt og kødda som FAEN i går natt. La ut en emailadresse som jeg oppretta for anledningen på www.chat.free6.com. Den fikk 70 kontakter i løpet av noen timer "Skal jag putta noget i röven?" (Sitter på LAN, så jeg forbeholder meg retten til å kødde). Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Skjønner ikke at de med kallenavn som Jente_14 osv i det hele tatt får snakket med noen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Gi faen i å poste bilder please. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Gi faen i å poste bilder please. 6328594[/snapback] Hva faen? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Gi faen i å poste bilder please. 6328594[/snapback] Hva faen? 6328626[/snapback] Hvis noen ikke takler slike bilder kan de slutte å lese poster som har en binders ved siden av seg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Så bilde av en fyr som satt og dro han på side 1. Nasty. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Så bilde av en fyr som satt og dro han på side 1. Nasty. 6328636[/snapback] Oja, sry, trodde du sikta til "Pels" jeg. Digish bilde på 1. side da! AHHHHH, wiener melange! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Jeg synes så synd på disse folkene, at jeg prøvde å logge meg på chat.no, med et slå-på-tastaturet-nick med påfølgende fødselsår. Det endte med "lokila87", og jeg synes det passet ypperlig, da det høres sånn passe jentete ut, men det kunne like gjerne vært nicket mitt, og jeg er født i 87. En kan derfor ikke klandre meg for at jeg utgir meg for noen andre enn jeg er. Det tok ikke lange stunda før jeg fikk en haug av msg-er, men det var kun et par stk som gadd å snakke med meg (alle de andre stakk av da jeg skrev "18 g oslo" som svar på asl). Jeg prøvde liksom å si "synes du ikke det er litt vel patetisk å sitte her for å prøve å finne deg en dame?" og "hva med å heller ta seg en tur ut på byen?" og sånne ting. De to som faktisk gadd å prate med meg, gadd ikke å prate så mye lenger etter at jeg sa dette. Synd. Daniel Endret 18. juni 2006 av danilovic Lenke til kommentar
Pels Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg prøvde liksom å si "synes du ikke det er litt vel patetisk å sitte her for å prøve å finne deg en dame?" og "hva med å heller ta seg en tur ut på byen?" og sånne ting. De to som faktisk gadd å prate med meg, gadd ikke å prate så mye lenger etter at jeg sa dette. Synd. Eller så begynner de å skrive "HAHAHA du er støgg" "Jeg har et bedre liv enn deg" "Du har sikkert briller og er feit" Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Meg og noen kompiser fant ut at vi skulle gjøre dette i økonomitimen en gang. Så vi gikk inn på jippii under navnet hornyjente_17 eller noe. Så la vi ut en epost adresse som vi akkurat hadde laget og sa at vi var på msn og hadde cam. Etter TRE minutter hadde vi fått 78 nye kontakter! Men det var ikke det beste. En av de som hadde lagt oss til var en som gikk i parallellklassen vår, som visst nok var syk den dagen. :!: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg prøvde liksom å si "synes du ikke det er litt vel patetisk å sitte her for å prøve å finne deg en dame?" og "hva med å heller ta seg en tur ut på byen?" og sånne ting. De to som faktisk gadd å prate med meg, gadd ikke å prate så mye lenger etter at jeg sa dette. Synd. Eller så begynner de å skrive "HAHAHA du er støgg" "Jeg har et bedre liv enn deg" "Du har sikkert briller og er feit" 6328784[/snapback] Han ene skreiv at jeg var "bøg", resten slutta bare å svare. Sitter og prater med to hyggelige folk nå, forresten. Daniel Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jommen sa jeg smør. Koblet meg til på chat.no under nicket jente_16 og bokstavelig talt etter 10 sekunder hadde over 20 folk kontaktet meg med blant annet denne åpningsmeldingen: "Hey;) *kose på hånden*" Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Satt og prata med en fyr her - diskuterte litt foppal og sånn, og etter en lang og hyggelig samtale, må han legge seg, og skriver "takk for praten". Det er da hyggelig folk der også. Denne gangen kalte jeg meg "hei_alle_menn", forresten. Liker ikke å lyve direkte med nicket mitt. Daniel Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Fikk en fangst nå. Han kom med en del intime avsløringer på MSN, for å si det sånn. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 En kamerat hadde tydeligvis lyst til å prøve dette i kveld, så han opprettet en ny hotmail og kalte seg jente17 på chat.no. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 En kamerat hadde tydeligvis lyst til å prøve dette i kveld, så han opprettet en ny hotmail og kalte seg jente17 på chat.no. 6329165[/snapback] Vedder på at du aldri har følt deg så populær før Jeg veit, det er helt sjukt. Hadde en oppgave på skolen for en stund siden. Der gikk ene oppgava ut på å finne ut om det var trygt for en 11/12 åring å chatte på internett. Og vi kan vel si det på den måten, at om du vil at din 11/12 år gamle datter skal få chatte på internet, ikke la henne kalle seg jente12, eller noe sånn, men heller noe som f eks "Punisher". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå