Gå til innhold

Kåte tenåringer/gamle griser på chattesider?

sablabra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg og en annen kompis gjorde det mot noen menn som vi møtte på chat  :!:

Vi kalte oss for en jente og sendte bilder av det som skulle være hun på msn, vi fikk en til og sette på cam. Han satt og runka og var skikkelig ekkel haha :!:  Vi filmet han med mobilen og viste alle og så skreik vi til slutt i mikrofonen over msn til han med skikkelig mandige stemmer :D  En fyr satt og runka i en halvtime eller noe :no:

Vi fikk noen kompiser til og komme over og le av alt de gjorde, fytti katta og ekkelt :mad:

6327560[/snapback]

Det der er så fett!

Søstra og ei vennine til en kamerat av meg lurte en dude til å runke på cam, mens han gjorde det spratt jeg og kameraten min foran kameraet og ropte: "NEEEEII!! GRISEGUTT!". Han hadde gode reflekser kan man si... :!:

Edit: Leif...

6327581[/snapback]

Akkurat som da sysser mi fikk en kompis til å dra av seg buksa, i håp om å få seg noe, da han trodde de var aleine, selv om det ble tatt masse bilder av :p og alle så på :wee:

Lenke til kommentar
vel dere er faen ikke helt gode som driver på med dette:S

6327785[/snapback]

Hva bedre kan man vel bedrive en fredagskveld med!? :tease:

6327792[/snapback]

Det er da lørdag i dag. Søndag i et kvarter nå.

6327805[/snapback]

Hmm, du har visst rett :p

Lenke til kommentar
Det som faktisk er ille, det er at dere sitter å ser på de ekle jævlene runke? det er nasty.. utgi seg for å være jenter så se på andre menn runke?

6327587[/snapback]

Tenkte jeg også. Dere må jammen ha lite å gjøre. :roll:

Hele denne tråden er egentlig bare ekkel.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Det som faktisk er ille, det er at dere sitter å ser på de ekle jævlene runke? det er nasty.. utgi seg for å være jenter så se på andre menn runke?

6327587[/snapback]

Tenkte jeg også. Dere må jammen ha lite å gjøre. :roll:

Hele denne tråden er egentlig bare ekkel.

6327837[/snapback]

thank you :!:

Lenke til kommentar

Genialt!

Husker en gang jeg og en 5-6 andre stykker satt på et slikt chattested i fylla og lurte en fyr til å dra pilten på webcam... vi sa at vi var ei jente på 16 eller noe sånt tøv. Når vi ikke klarte å se mer på fyren, skrudde vi på mitt webcamera, og da fikk fyren se 5-6 karer stå og peke og le og rope "satan du har liten peis".

Ansiktsutrykket fyren fikk da var UBETALELIG! Fantastisk!

Vi lo til vi spydde, bokstavelig talt ;)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at noen menn/gutter er inne på sånne chattesider jeg.. Er jo sikkert bare sånne feite hockeylesber som ikke får seg noe der.. Fysj..

Btw: Dere er kvalme som ligger gamle hårete menn :)

6327979[/snapback]

Tror folk har misfortstått litt :hm: . Åja, jeg elsker virkelig hårete menn...

Det er da gøy å eie folk, eller hva? :p

Lenke til kommentar
Jeg og en annen kompis gjorde det mot noen menn som vi møtte på chat  :!:

Vi kalte oss for en jente og sendte bilder av det som skulle være hun på msn, vi fikk en til og sette på cam. Han satt og runka og var skikkelig ekkel haha :!:  Vi filmet han med mobilen og viste alle og så skreik vi til slutt i mikrofonen over msn til han med skikkelig mandige stemmer :D  En fyr satt og runka i en halvtime eller noe :no:

Vi fikk noen kompiser til og komme over og le av alt de gjorde, fytti katta og ekkelt :mad:

6327560[/snapback]

Jeg kunne ikke holdt ut å se en gris holde på i en halvtime! :roll:

6327591[/snapback]

enig der, det er bare ekkelt

6327599[/snapback]

hvor dum går det ann og bli??! tror dere vi sitter klistra til skjermen når de gjorde det ?? Men begynte og lure på om han som filma det var litt homo :tease: MEn filma litt for å vise til andre som tørte og se det, vise hvor ekle folk er.

Lenke til kommentar
Dette var bare så latterlig at jeg måtte prøve selv. Gikk inn på chat.no og kalte meg for Kåt_jente_17. Etter 15 sekunder hadde jeg fått 19 private meldinger:D

Se vedlagt bilde :D

6328198[/snapback]

Hmm, de navnene var mistenkelig kjente! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...