Gå til innhold

Kåte tenåringer/gamle griser på chattesider?


sablabra

Anbefalte innlegg

Etter å ha hørt om hvor mange "fæle" mennesker det finnes på internett i mange år, tenkte jeg at jeg skulle prøve å finne ut om det virkelig stemmer! :p Det er sikkert mange som har gjort det samme før meg, men jeg ble helt lamslått over hvor mange det er! Jeg logget meg på chat.no under navnet "Kåtjenteoslo_16", og gjett om det poppet opp med vinduer. Jeg tror nesten jeg kan regne i vinduer i sekundet. :p Alle spør om msn, cam osv og hvor klare de er, men er det noen her som har dratt den langt og latt stakkarene sette på cam osv? Hadde vært fantastisk moro å lure de :!:

Eller noen som har flere historier/erfaringer å dele? Jeg ble bannet etter 5 minutter da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og en annen kompis gjorde det mot noen menn som vi møtte på chat :!:

 

Vi kalte oss for en jente og sendte bilder av det som skulle være hun på msn, vi fikk en til og sette på cam. Han satt og runka og var skikkelig ekkel haha :!: Vi filmet han med mobilen og viste alle og så skreik vi til slutt i mikrofonen over msn til han med skikkelig mandige stemmer :D En fyr satt og runka i en halvtime eller noe :no:

 

Vi fikk noen kompiser til og komme over og le av alt de gjorde, fytti katta og ekkelt :mad:

Endret av Overdox
Lenke til kommentar
Jeg og en annen kompis gjorde det mot noen menn som vi møtte på chat  :!:

 

Vi kalte oss for en jente og sendte bilder av det som skulle være hun på msn, vi fikk en til og sette på cam. Han satt og runka og var skikkelig ekkel haha :!:  Vi filmet han med mobilen og viste alle og så skreik vi til slutt i mikrofonen over msn til han med skikkelig mandige stemmer :D  En fyr satt og runka i en halvtime eller noe :no:

 

Vi fikk noen kompiser til og komme over og le av alt de gjorde, fytti katta og ekkelt :mad:

6327560[/snapback]

Det der er så fett!

Søstra og ei vennine til en kamerat av meg lurte en dude til å runke på cam, mens han gjorde det spratt jeg og kameraten min foran kameraet og ropte: "NEEEEII!! GRISEGUTT!". Han hadde gode reflekser kan man si... :!:

 

Edit: Leif...

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar
Etter å ha hørt om hvor mange "fæle" mennesker det finnes på internett i mange år, tenkte jeg at jeg skulle prøve å finne ut om det virkelig stemmer! :p Det er sikkert mange som har gjort det samme før meg, men jeg ble helt lamslått over hvor mange det er! Jeg logget meg på chat.no under navnet "Kåtjenteoslo_16", og gjett om det poppet opp med vinduer. Jeg tror nesten jeg kan regne i vinduer i sekundet. :p Alle spør om msn, cam osv og hvor klare de er, men er det noen her som har dratt den langt og latt stakkarene sette på cam osv? Hadde vært fantastisk moro å lure de :!:

Eller noen som har flere historier/erfaringer å dele? Jeg ble bannet etter 5 minutter da...

6327485[/snapback]

 

Haha, jeg måtte bare teste det samme, og det stemmer det du sier. Fikk sikkert en henvendelse i sekundet a la: "Hei, kåt gutt her med cam" :p

 

Vi må få til å lure noen av de ass, legge ut logg over samtalen på diskusjon.no eller noe sånt :p Hadde vært sykt moro... Har selv lurt en del folk med slikt da jeg var litt yngre; men det er jo litt slemt også da. Hehe, post noen morsomme historier hvis du kommer over noen!

Lenke til kommentar
Jeg og en annen kompis gjorde det mot noen menn som vi møtte på chat  :!:

 

Vi kalte oss for en jente og sendte bilder av det som skulle være hun på msn, vi fikk en til og sette på cam. Han satt og runka og var skikkelig ekkel haha :!:  Vi filmet han med mobilen og viste alle og så skreik vi til slutt i mikrofonen over msn til han med skikkelig mandige stemmer :D  En fyr satt og runka i en halvtime eller noe :no:

 

Vi fikk noen kompiser til og komme over og le av alt de gjorde, fytti katta og ekkelt :mad:

6327560[/snapback]

 

Jeg kunne ikke holdt ut å se en gris holde på i en halvtime! :roll:

 

hdanielsen64: Akkurat det som skjedde med meg og :p . Men slemt!? Pøh, de fortjener det sikkert! :tease:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Det som faktisk er ille, det er at dere sitter å ser på de ekle jævlene runke? det er nasty.. utgi seg for å være jenter så se på andre menn runke?

6327587[/snapback]

Det er nasty å se de runke, derfor går vi fra plassen i ca 5 min og kommer tilbake når han er godt i gang. Det er gøy fordi de er så jævlig busted og flau!

Lenke til kommentar
Jeg og en annen kompis gjorde det mot noen menn som vi møtte på chat  :!:

 

Vi kalte oss for en jente og sendte bilder av det som skulle være hun på msn, vi fikk en til og sette på cam. Han satt og runka og var skikkelig ekkel haha :!:  Vi filmet han med mobilen og viste alle og så skreik vi til slutt i mikrofonen over msn til han med skikkelig mandige stemmer :D  En fyr satt og runka i en halvtime eller noe :no:

 

Vi fikk noen kompiser til og komme over og le av alt de gjorde, fytti katta og ekkelt :mad:

6327560[/snapback]

 

Jeg kunne ikke holdt ut å se en gris holde på i en halvtime! :roll:

6327591[/snapback]

 

enig der, det er bare ekkelt

Lenke til kommentar
Det som faktisk er ille, det er at dere sitter å ser på de ekle jævlene runke? det er nasty.. utgi seg for å være jenter så se på andre menn runke?

6327587[/snapback]

Det er nasty å se de runke, derfor går vi fra plassen i ca 5 min og kommer tilbake når han er godt i gang. Det er gøy fordi de er så jævlig busted og flau!

6327598[/snapback]

 

virker ikke slik sånn som folk skriver her:S de sitter jo og ser på..

Lenke til kommentar
Det som faktisk er ille, det er at dere sitter å ser på de ekle jævlene runke? det er nasty.. utgi seg for å være jenter så se på andre menn runke?

6327587[/snapback]

Det er nasty å se de runke, derfor går vi fra plassen i ca 5 min og kommer tilbake når han er godt i gang. Det er gøy fordi de er så jævlig busted og flau!

6327598[/snapback]

 

virker ikke slik sånn som folk skriver her:S de sitter jo og ser på..

6327605[/snapback]

Nei... Huff! Det er jo tragisk...

Lenke til kommentar
Jeg må vel prøve å lure en slik, og når han er godt i gang kan jeg vel bare skrike inn i mikrofonen med den mandigste trønderstemmen à la Bjarne Brøndbo? :tease:

6327632[/snapback]

Der blir det nok liv...

 

Denne har jo vært oppe på forumet før... Unnskyld meg, men nå må jeg gå å vaske øynene mine i klor...

Lenke til kommentar
Jeg må vel prøve å lure en slik, og når han er godt i gang kan jeg vel bare skrike inn i mikrofonen med den mandigste trønderstemmen à la Bjarne Brøndbo? :tease:

6327632[/snapback]

Der blir det nok liv...

 

Denne har jo vært oppe på forumet før... Unnskyld meg, men nå må jeg gå å vaske øynene mine i klor...

6327658[/snapback]

 

Jeg dør! Den filmen der var genial! Karen var jo idiot som ikke så at det var en gutt da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...