Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tilbakemelding på styling av Mercedes

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har lekt meg litt i photoshop med bilen til en kompis, vil gjerne ha litt tilbakemelding på det jeg har fått til så langt, og forslag til hva jeg kan gjøre videre.

Stylet:

bilsporty.png

Originalt:

Bil.jpg

Endret av ZubZeroo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den var det :)

EDIT: Vet ikke om du får klarglass frontlykter til w202, men det hadde kanskje vært noe isåfall? kunne kjøpt noen rødtona baklykter også.. resten av stylinga burde også vært med ;)

Endret av e321
Lenke til kommentar

Jeg synes også den var finere orginalt, men det har kanskje noe å gjøre med at jeg foretrekker Mercedeser uten styling :innocent: Men skal du absolutt style den, vil en "clean look" være best. Noen fine felger, sideskjørt, litt soting på de bakre rutene og litt fiksing på interiøret så ser bilen straks bedre ut ;)

Lenke til kommentar

jeg hadde satt på den orginale mercedes "sport" stylinga, eeeller tat og modda et bmw M3 e46 kitt.sport kittet til MB mye finere en den fake reiger kittet som er på den nå! også hadde jeg farga den MØRKE BLÅ. jeg hadde tat bort vingen, side skjørtet, felgene, neon lysa, blink lyset og sotinga av rutene. så hadde jeg kansje senka den litt og montert et m3 skjørt. hadde montert hel chrom grill for så og beholde de orginale felgene, bare forstørre de litt.. :)

skal prøve litt i photoshop. :thumbup:

Penest original. Mercedes skal være Mercedes, om de ikke heter CLK.

CLK er fin orginal da! eller de nye er fine.. de fra 1998 o.l er drit stygge! :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...