[FaLcOn] Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Formaterte laptopen min og la inn windows på nytt.. Det er en Fujitsu Siemens Amilo v2000.. Installerte alle drivere men så virker ikke det trådløse nettet helt.. Finner ingen trådløse nett.. Har en annen bærbar å her funker det fint.. Noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 1. Enten er ikke trådløsnettverkskort drivern installert. 2. Trådløse kortet er ikke slått på med en eller annen bryter Lenke til kommentar
[FaLcOn] Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 1. Enten er ikke trådløsnettverkskort drivern installert. 2. Trådløse kortet er ikke slått på med en eller annen bryter 6327445[/snapback] 1. Trådløsnettverkskort driver er installert.. 2. Bryteren funker ikke.. Men det gjorde den før jeg formaterte.. Lenke til kommentar
[FaLcOn] Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Noen andre som har ideer om hva dette skyldes? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Installer drivere på nytt. Lenke til kommentar
[FaLcOn] Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Installer drivere på nytt. 6337954[/snapback] Det også er prøvd... flere ganger.. Lenke til kommentar
mechan Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det er mulig at det er noe innbygget software som surrer, min IBM har et program (IBM Access connections) som "tar over" trådløskortet. Ber jeg windows styre kortet går alt som en drøm nettverkstilkoblinger>trådløst>egenskaper>trådløset nettverkBruk windows til å konfigurere instillinger. Bare et tips:) Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 det virket en gang jeg hadde satt opp en nettverk's bro mellom meg og en annen PC en annen plass se om det er en og slett den. Lenke til kommentar
[FaLcOn] Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 nups... funker fortsatt ikke.. Noen andre? Haster litt å få dette i orden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå