Complexity Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 1842 poster på meg. Og det jeg syns er litt morsomt, er at bare 1842 poster, er 0,03% av totalt antall poster i forumet... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 1842( 2.1 poster per dag / 0.03% av totalt antall poster i forumet ) 6457597[/snapback] *host, hark* Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Totalt antall poster 4159( 10 poster per dag / 0.07% av totalt antall poster i forumet ) Jeg er mer nærd en deg:P 6458163[/snapback] Du suuste jo fra meg i poster, jeg hadde mere enn deg før Men er ikke like aktiv som deg da.. Og i begynnelsen var det kult å ha masse inlegg, men nå gir jeg faen Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 hehe, poper fort opp 10 tråder i mine innkegg som jeg kan svare på i løpet av en dag. men antall innlegg teller ikke. det er innleggene som teller Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hva er egentlig vits med å poste flest innlegg? Som Klikka sier, er jo som sagt innleggene som teller! Jeg har vært medlem her i snart 3 år og har 284 poster. *Stolt over meg selv* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå