streeter Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 For hva kan ellers være forklaringen på at en som prøver å installere slackware 8.1 for første gang i sitt liv, ikke kommer til installasjonen en gang? Cd'n booter ikke, jeg har lastet ned bootdisk som ber meg sette inn root disk, som jeg også har lastet ned. Men rootdisken sier "Kernel panic...." Går det ikke bare an å få boot disken til å kjøre cd'n? Hvordan gjør jeg det? Den finner cd-romen... Lenke til kommentar
streeter Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 ehhh, enkel forklaring... Bytta om root 1 og root 2... Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Cd'en min booter. Slack har en litt uortodoks install prosidyre. Regner med du fant ut av det (partisjonere diskene manuelt før du starter installasjonsprogrammet)... Slack er min favoritt per dags dato :smile: Forresten: du bør bruke emne feltet bedre. Du kunne heller puttet emnet ditt i posten og skrevet "Slack 8.1 install problemer" da ville du sansynligvis fått bedre respons. Jeg vet jeg ville lest den aller først i stedet for aller sist hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå