It's me Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Etter å ha sett noen logoer og sånt, det står Hitman 2 logoen, og så står det hvem som har laget musikken og hvem som har spilt den, men da avslutter spillet av seg selv om jeg ender opp i deskop. Jeg får heller ikke noe musikk/lyd. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Det er fordi du har lastet ned Hitman 2 fra internett (ulovlig) i Razor 1911 releasen. Fix finnes men jeg skal ikke linke til den, noe som skrider mot retningslinjene Lenke til kommentar
It's me Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 Tenk deg denne sitvasjonen: Jeg kjøper Hitman2, jeg vil ha en backup av det, men jeg får ikke til å brenne det, og jeg laster derfor ned en kopi av spillet. Er dette ulovlig? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 Hvorfor det egentlig? Hvis det stemmer så vil det si at hvis du har en lovlig kjøpt spill/programmvare som du ikke klarer å kopiere så er den eneste lovlige måten å få en backup av det å finne ut hvordan man får kopiert det? Rar regel... Lenke til kommentar
Inbreak Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Du har kjøpt spelet? Ikkje narr meg til å le! OM du no har kjøpt spelet: Koffor i svarte skulle du då installere den du har lasta ned og spele frå den i staden for originalen i grunnen? Og kva skal du med kopi i det heile tatt? Installer frå original, og last ned ein No-CD crack, så slepp du bruke cden meir i det heile tatt. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Hvis du har problemer med orginal spillet så kan du bytte det der du kjøpte det. Lenke til kommentar
Ronino Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Prøv å se her: http://www.eidosinteractive.com/support/se...h.html?gmid=118 Lenke til kommentar
It's me Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg har aldri sagt at jeg har kjøpt det og jeg har aldri sagt at jeg har lastet det ned... Uannsett, jeg synes det er rart at det er lovlig å ta en backup, men at det ikke er lov å laste ned en kopi av det lovlig kjøpt programvare man har. Hva blir forskjellen? Og hva skal man med backup? Cd'er tåler ikke en dritt, og derfor er det bra å ha en backup. Jeg har hatt mange cd'er som har blitt herpa uten at jeg har hatt kopi, og det er kjipt. Lenke til kommentar
Inbreak Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Har aldri ødelagt ein einaste CD. Berre å lære seg å ta vare på tinga sine det. Har aldri sagt du verken har kjøpt eller lasta det ned? *lol* Snakk om å motseie seg sjølv her. Du skreiv jo i tittelen at du ikkje fekk spelet til å fungere. Så enten har du lasta det ned, eller så har du kjøpt det. Og med det problemet du hadde er det innlysande at du har lasta ned Razor 1911 sin ulovlige kopi, som hadde NETTOPP dei problema der. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg tar ganske godt vare på cd'ene mine. Eminem cd'en min hadde ligget enten i coveret eller i cdspilleren, men etter en måneds tid så var det hakk på noen få sanger... Lenke til kommentar
restis Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 det beste er bare og skaffe deg ny start fil!der får du tak i på gamcopyworld.no Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 spillet suger jo uansett Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Det er fullt lovlig å laste ned materiale du allerede har skaffet på lovlig vis. Hvis du har gamle Beatles-sanger på LP-plater, men ikke har mulighet til å overføre disse til PCen, så har du full rett til å laste ned musikken (det samme albumet da)fra f.eks Kazaa. Crusader: Jeg synes spillet er vedig bra! Det er klart at folk har forskjellige meninger, men det hadde vært en fordel om du kunne argumentere FOR dine meninger - hvertfall i dette tilfellet da tråden egentlig ikke handler om hvorvidt dette er "årets spill" eller den mest morbide møkka siden Jesus vandret på jorden. It's Me: Hvis du har lastet ned spillet fra Internett, så er det jo bare å prøve en annen utgave? Hvis du har muligheten vel å merke. I tillegg kommer jo all standardskiten: Sjekk om skjermkortet og lydkortet har de nyeste/nyeste stabile drivere, sørg for å ha rundt 500mb ledig diskplass til vekselfil (avhengig av mengden med RAM, og andre programmer), kvitt deg med alle programmer som kjører i bakgrunnen (*Ctrl+Alt+Del*... ) og til slutt så setter du ned alle instillingene til spillet på det minste. Skru av all AA som er valgt "manuelt" (gjennom skjermdriveren). Lenke til kommentar
Azton Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 spillet suger jo uansett Det spillet eier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå