Gå til innhold

Dell XPS eller Acer TM. 8204?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner en med ferrarien, den har noen småproblemer mer å kjøre WoW helt perfekt :p men kan vere andre årsaker til det selvfølgelig :p men jeg hadde klart gått for XPSen :p

Edit: jeg bruker denne :p smileyen ALT for masse :roll:

Endret av evilduck91
Lenke til kommentar

Personlig syns jeg 17" blir litt for enormt når det er snakk om Bærbare maskiner.

Om den skal være flyttbar rundt i huset så er det jo ålreit, men om du skal ha den med mye på farten blir det fort litt stort.

Jeg tror jeg uansett ville begrenset meg til 15,4"

Acer'en ser finfin ut. Men se etter Bærbare med GeForce7600, som skal yte noe bedre enn Radeon 1600.

Lenke til kommentar
skjønner ikke det... ytelsesmessig kan den jo sammenlignes med Tundra 1032X  som koster 9000,-

link

6328511[/snapback]

Ja i dag er den overpriset. Men husk at Ferrarien har et sterkere karbonfiberkabinett (cirka 30 ganger mer slitesterkt), bedre oppløsning på skjermen og kraftigere og bedre cpu. Den har også større harddisk. Men i dag finnes det bedre alternativ, så jeg skal ikke reklamére unødvendig for den modellen nå. Men jeg tror nok at 5000-modellen blir en mye bedre kandidat.
Lenke til kommentar

Dell XPSen gir best ytelse og er tung, mens den andre gir mindre ytelse og er lettere. Spørsmålet er da hvor mye du er villig til å dra med deg?

Acer TravelMate 8200 ser ut til å ha samme kabinett som Ferrari 4000, så den er solid, som er en fordel om du vil ha en bærbar pc du vil ta med deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...