skylinepower Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Jeg har tenkt og kjøpe ein samsung klapp tlf Sjerm: Stor og det må være 256000 eller mere farger Kamera: Over 2 mega pixler Minne: Over 80 Mb Tenker på 3G det blir jo gammel dags og ikke ha det og nå da Hvilke klapp tlf synes dere at passer for meg da? Noen som har samsung tlf og kan si noe om den? Vet at jeg har enda et emne om det samme! Endret 17. juni 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kom ned på jorda, du har ikke bruk for alt det. Jeg kjøpte Samsung X660, billig, klapp telefon, og en heilt grei en. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Samsung Z710 er ikke ute på markedet ennå, men har veldig lyst å teste den, eneste virkelig minuset som fort kan være ett j#)¤) minus er veldig små meny knapper. Jeg har tenkt og kjøpe ein samsung klapp tlf Sjerm: Stor og det må være 256000 eller mere farger Kamera: Over 2 mega pixler Minne: Over 80 Mb Tenker på 3G det blir jo gammel dags og ikke ha det og nå da Hvilke klapp tlf synes dere at passer for meg da? Noen som har samsung tlf og kan si noe om den? Vet at jeg har enda et emne om det samme! 6326706[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå