Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sveiseverksted og priser.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal ha sveiset et par deler, og nærmeste sveiseverksted er bare noen hundre meter herfra. Er ikke snakk om så store deler, bare noen gamle sveiseskjøter som må slipes bort og sveising da, selvfølgelig.

Den ene delen (som er to deler da) tilhører et feste til en tilhenger (på tohjulstraktor, ikke vanlig bilfeste), og er i jern. Den andre delen er i aluminium, og er en del til en forgasser (tror jeg^^). Den er liten, men viktig.

Tilbake til det jeg lurer på-- tar slike verksted normalt betalt for hele jobben eller tid de jobber med det, eventuelt noe annet? Regner med at det er forskjellige priser på sveising av alu og jern, pga de forskjellige ''varene'' som blir brukt. Jeg takker for hjelp. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten at jeg vet så alt for mye, så vil jeg tro at de tar betalt pr. time arbeid, pluss materialer (eventuelle elektroder og/eller sveise tråd).

Man kan jo høre om "fast pris", altså få en pris før arbeidet begynner. Ja, og forresten der jeg bor (Svolvær) så koster det 400,- kr pr. time å ha en mekaniker eller en sveiser til å gjøre noe på et verksted (så vidt jeg husker)

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...