Gunder1 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Naboen mistet sin bærbare i bakken, etter dette vil ikke skuffen åpnes Går det ann å åpne maskinen uten at garantien ryker? evt kjøpe ny dvd spiller å bytte ut? Lenke til kommentar
krippa1970 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Det med garantien kan vere lurt å skjekke med selger.Noen bærbare går det å skjifte dvd.Vis du kunne si vilken maskin det er snakk om ville det vere letter å si, noe om det Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Det skal være fullt mulig å bytte spiller. Jeg vil tippe dette vil koste rundt 1000 kr. Men sjekk garantien først. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 De fleste bærbare har en hurtiglås som gjør at du kan dra ut den optiske enheten uten å åpne selve maskina. Dermed kan han bytte DVD-rom uten å tenke på garantien. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Han får det hvertfall ikke på garantien om han forteller at den har gått i bakken. Og er det en eneste ripe i pc'n i nærheten av DVD-rom'en så får han heller det ikke på garantien. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Er vel ikke her snakk om å få igjen noe på garantien men å unngå å miste garantien om han skrur opp maskina selv... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ok, først nå forstår jeg ingenting. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 evt kjøpe ny dvd spiller å bytte ut? 6326593[/snapback] Skal være en grei sak. Slimline dvd-brenner får du for under 1000-lappen. Det er ofte en spak e.l. for å ta ut spillern, eventuelt med et par-tre skruer som også må løsnes. Noe av det enklere å bytte ut på en laptop, egentlig. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 evt kjøpe ny dvd spiller å bytte ut? 6326593[/snapback] Skal være en grei sak. Slimline dvd-brenner får du for under 1000-lappen. Det er ofte en spak e.l. for å ta ut spillern, eventuelt med et par-tre skruer som også må løsnes. Noe av det enklere å bytte ut på en laptop, egentlig. 6330061[/snapback] Ok jeg anbefalte dem å ta turen til El-kjøp å si at dvd ikke virker lenger. den spinner rundt etter jeg fikk den frigjordt. Men den finnes ikke i device manageren. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ok jeg anbefalte dem å ta turen til El-kjøp å si at dvd ikke virker lenger. den spinner rundt etter jeg fikk den frigjordt. Men den finnes ikke i device manageren. 6330146[/snapback] Da blir den muligens sendt på service (infocare?), og hvis de ikke oppdager at den har fått en fallskade, så byttes den vel kostnadsfritt (forutsatt at den ikke er for gammel). Hvis de ser det er en fallskade, så tar de seg nok betalt for undersøkelsen og evt et nytt drev (hvis man vil ha det). Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Den er bare rett over 1 mnd gammel, husker ikke navnet på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå