Gå til innhold

Finnes Superman filmer?

Babyloner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
okey..bare gamle filmer da..er det lurt å ha sett disse filmene før jeg ser superman returns?

6326625[/snapback]

Det er en fordel å se de to første, da de vil fungere som en slags vag fortid for Superman Returns, som vil ha endel scener som henviser til de to filmene. Superman III og IV er mer "glemt/oversett", noe som er forståelig da spesielt Superman IV er ekstremt dårlig, en av tidenes værste filmer. Superman I er veldig bra, manus er skrevet av mannen bak Gudfaren filmene og Christopher Reeve er helt suveren som Clark Kent og Supermann.

Jeg hadde et supermann-maraton i helga, (Dvs 1-3 i mine øyne ble aldri Supermann 4 lagd, den eksisterer ikke :p ) og jeg må vel bare bryte sammen og tilstå at til å være 28 år gammal, så er den første filmen helt i overklasse effektmessig.

Den Lex-trioen hører også med til det geniale. Der følger vi det klassiske trekløveret av en skarp leder og to ikke fullt så skarpe kompanjonger som man finner i omtrent alt av tegnefilmer. Humringsverdig. :)

Så for å svare på trådstarters opprinnelige spørsmål. Se 1 og 2, gjerne 3 og dersom du kommer over den, selv om handlinga her kanskje stiller seg litt på sidelinja av hva som er relevant for Superman Returns.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...