Gå til innhold

Finnes Superman filmer?

Babyloner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
filmene er VELDIG gode, og helt klart vert en titt,

selv om de er "gamle"

6326654[/snapback]

hvilken vil du anbefale?

6326659[/snapback]

firen er ett makkverk uten like, ville heller sett på en colaboks som ble voltatt av en lommelykt enn det der.

Lenke til kommentar
okey..bare gamle filmer da..er det lurt å ha sett disse filmene før jeg ser superman returns?

6326625[/snapback]

Det er en fordel å se de to første, da de vil fungere som en slags vag fortid for Superman Returns, som vil ha endel scener som henviser til de to filmene. Superman III og IV er mer "glemt/oversett", noe som er forståelig da spesielt Superman IV er ekstremt dårlig, en av tidenes værste filmer. Superman I er veldig bra, manus er skrevet av mannen bak Gudfaren filmene og Christopher Reeve er helt suveren som Clark Kent og Supermann.

Lenke til kommentar

Jeg hadde et supermann-maraton i helga, (Dvs 1-3 i mine øyne ble aldri Supermann 4 lagd, den eksisterer ikke :p ) og jeg må vel bare bryte sammen og tilstå at til å være 28 år gammal, så er den første filmen helt i overklasse effektmessig.

Den Lex-trioen hører også med til det geniale. Der følger vi det klassiske trekløveret av en skarp leder og to ikke fullt så skarpe kompanjonger som man finner i omtrent alt av tegnefilmer. Humringsverdig. :)

Så for å svare på trådstarters opprinnelige spørsmål. Se 1 og 2, gjerne 3 og dersom du kommer over den, selv om handlinga her kanskje stiller seg litt på sidelinja av hva som er relevant for Superman Returns.

Lenke til kommentar
Huff her til lands må vi vente i 30 dager til  før vi får se Superman Returns. Nooooooo. :no:

6362466[/snapback]

Hva er grunnen til det?

6365443[/snapback]

Å for ikke alle filmer har verdensrelease alá Lord of the Rings.. De kommer som regel treigere hit :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...