Gå til innhold

NetCom Connect - spørsmål rundt abonnementet

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer kanskje et NetCom Connect kort...

Hvis jeg kjøper det til 999 kr. er det bindingstid da? 12 mnd?

Og på siden står det:

Prisene gjelder bruk i Norge. Fri bruk inkluderer ikke SMS og MMS. Tjenesten kan benyttes hos TeliaSonera i Sverige og Finland og hos 3 i Sverige og Danmark. Flere operatører i utlandet tillater også bruk av UMTS for NetCom-kunder.

For bruk i utlandet gjelder GPRS priser.

Er det da også gratis bruk i sverige, danmark og finland?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er krøkkete skrevet, men det er visst ikke gratis bruk utenfor Norge.

Uansett ser det ut som om Connect kan kjøpes til alle vanlige Netcom-abonnement. Altså trenger du ikke å kjøpe et datakort, så lenge at du i stedet bruker mobilen som modem.

Lenke til kommentar

Okey... har ikke noe abo. hos NetCom siden jeg har TalkMore... er det andre operatører som tilbyr noe liknende? Altså sånn ca. 400 (eskl. mva) med fri bruk? Det er også greit hvis jeg kan bruke mobilen som modem for en 3G-telefon er på vei snart... :)

Lenke til kommentar

Tror Netcom sitt tilbud er det beste. Telenor har vel maks 50 kr/dagen for privatkunder og 699 kr/mnd. for bedriftskunder.

SmartTalk kombinert med Connect (bestilles på "Min side" i ettertid) ser ut som en bra kombinasjon.

Lenke til kommentar
Tror Netcom sitt tilbud er det beste. Telenor har vel maks 50 kr/dagen for privatkunder og 699 kr/mnd. for bedriftskunder.

SmartTalk kombinert med Connect (bestilles på "Min side" i ettertid) ser ut som en bra kombinasjon.

6342052[/snapback]

Dette er feil, man kan IKKE kombinere Netcom SmartTalk med Connect, det eneste man har mulighet til å bestile er tjenesten dataMania som man betaler 25 kr. i mnd som gjør at maksprisen på datatrafikk blir 25 kr pr.dag.

Telenor har standard makspris på 50 kr. pr dag ved datatrafikk og 25 kr ved wap, ellers kan man bestille Fri Internett og surfe så mye man vil til 549 kr. pr mnd!

Connect er kun tilgjengelig sammen med vanlig mobilabbonement så lenge det er et bedriftsabbonement eller ved kjøp av datakort fra Netcom.

Lenke til kommentar

Her tar escobar feil. Connect og Connect20 er nettopp blitt tilgjengelig som tilleggstjeneste til alle fakturabaserte NetCom-abonnement, både private og bedriftsløsninger. På denne måten kan man slippe å bruke et eget datakort, bare å bruke mobiltelefonen i stedet.

-snubbel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...