godsick Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hei Har nettopp fått nytt fiber fra Sunnhordland Kraftlag, men har problemer med oppkobling med switch. Visst jeg bruker ruter så får jeg bare en tidel av det jeg skal ha. Visst jeg bruker en switch så funker det ikke i hele tatt.Har prøvd å sette de opp i samme ip range (*.*.*.60 --> *.*.*.61 osv) Jeg har 3 pcer i hus som alle vil ha bredbånd.Alle bruker win xp. Er det noen andre her som har BB fra SKL og er oppkobla i et nettverk? Hadde vert fint med noen svar... Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 ISPen din gir deg bare 1 WAN IP, så du må bruke en ruter, ikke switch... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Visst jeg bruker ruter så får jeg bare en tidel av det jeg skal ha. 6326201[/snapback] Hva slags router og hva slags hastighet har du? Lenke til kommentar
godsick Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Hei Jeg får 1mb/s nå...skal ha 20 ned og 10 opp.. Ruteren min er en Zyxel p314, som er en del år gammel nå. Skriver fra min venns pc, skjekker for nye svar senere Takk så langt Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Du bør ha en bra router for den linja, en slik Zyxel er antagelig alt for svak. Har du nyeste firmware til den? Lenke til kommentar
godsick Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Hei Ja jeg har siste firmware. Er mulig jeg må skaffe meg ny ruter.... Endret 18. juni 2006 av godsick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå