el_ninox Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Har ein kabel som ser slik ut i enden. Og eg har høyrt rykte om att eg kan koble den til nokon "pins" på hovedkortet, problem er: korleis skal eg gjere det? I kva rekkefølgje? Det er jo 9 "utgangar" på kabelen, skal alle brukast? Er ganske dårleg forklart dette, men håpar att det er nokon som forstår.. Hadde vore fint å fått to ekstra USB`ar... Endret 17. juni 2006 av el_ninox Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Er ganske dårleg forklart dette, men håpar att det er nokon som forstår..Hadde vore fint å fått to ekstra USB`ar... 6326158[/snapback] tror at alle forstår..... du må finne manual til HK og der finner du svar..... Lenke til kommentar
el_ninox Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Er ganske dårleg forklart dette, men håpar att det er nokon som forstår..Hadde vore fint å fått to ekstra USB`ar... 6326158[/snapback] tror at alle forstår..... du må finne manual til HK og der finner du svar..... 6326212[/snapback] Manualen hadde ikkje så mykje å tilby meg...den viser berre att desse har noko med USB å gjere, men ikkje korleis det skal tilkoblast.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Du må finne en detaljert forklaring for akkurat ditt hovedkort. Det må stå et sted hvor du finner ut hvilke pinner som skal på hva ellers blir det bare surr. Det er ikke noe "standard greie" noen på forumet kan, du må rett og slett finne manualen eller noe på internett. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hva heter hovedkortet ditt. Google navnet og se hva du finner. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Vanligvis er der på de første sider i manualen en oversikt (bilde/tegning) over de forskellige komponenter og tilkoplingsmuligheter på hovedkortet (sikkert det du har set på). Hvis du blar lidt videre i manualen - da finner du et avsitt, der omhandler disse pinne for USB Kimmer Endret 17. juni 2006 av Kimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå