-Petter- Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Satt idag på en trimsylinder på min Honda MT5, en polini 70cc. Men når jeg får godt turtall på sykkelen begynner den å hakke litt, tror det har noe med at det er orginal tennplugg. Noen som vet hvor stor tennplugg jeg bør ha? Og noe jeg kan gjøre for å få den til å gå fortere en den gjør nå uten å skifte forgasser? Har forresten trimpotte på.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Satt idag på en trimsylinder på min Honda MT5, en polini 70cc. Men når jeg får godt turtall på sykkelen begynner den å hakke litt, tror det har noe med at det er orginal tennplugg. Noen som vet hvor stor tennplugg jeg bør ha? Og noe jeg kan gjøre for å få den til å gå fortere en den gjør nå uten å skifte forgasser? Har forresten trimpotte på.. 6326084[/snapback] har du byttet dyse i forgasseren? Hvis ikke bør du gjøre dette så fort som mulig, og i tillegg ett powerfilter! Da skal du nok se den går bedre:P Hadde en mt med nesten akkurat lik trim, og den gjorde 95-100 Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 kjøpte faktisk dyse idag.. 80 dyse.. blei faen meg for stor.. funka ikke det.. noen som vet hvor stor jeg bør ha? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 kjøpte faktisk dyse idag.. 80 dyse.. blei faen meg for stor.. funka ikke det.. noen som vet hvor stor jeg bør ha? 6339161[/snapback] hmm... Vanskelig å si... Men bruker du det originale luftfilteret? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 kjøpte faktisk dyse idag.. 80 dyse.. blei faen meg for stor.. funka ikke det.. noen som vet hvor stor jeg bør ha? 6339161[/snapback] Mulig du må skaffe deg ett powerfilter ja... Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 bruker orginalt filter, har jo et powerfilter liggende, men det suger jo så i helvette med drit:O men men, får sette på det da.. vil 80 dysen funke da? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Funker nok bedre når du får på powerfilter ja, må ha en del luft og det orginale er jo nesten potta tett. Men jeg ville kjøpt 21 forgasser så du får utnytta sylinderen fullt ut. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 ska snart kjøpa meg gassar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå