CurSe Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 I forbindelse med jobben så burde jeg bli kjapp på tastaturet når det gjelder tall. Ikke de tallene ovenfor bokstavene, men de som er helt ute til høyre på tastaturet. Er det noen som vet om et program som trener deg i å bli raskere på tastaturet? Det må være noe jeg kan laste ned, for jeg har ikke internett på min egen pc. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Ett søk på google ga meg denne siden: http://www.sense-lang.org/typing/ og her er et annet: http://www.aschehoug.no/alfa/ressurser/6.1.html Men vet det er mer inspirerende og gøyere touchtyping program der ute, er bare å søke litt edit: skriveleifs Endret 17. juni 2006 av aspic Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Har søkt litt etter programmer, men finner ingen som har et eget "brett" som kun tar for seg tallene på høyre siden. Det som er litt frustrerende er at man må blande inn bokstaver mellom tallene for at man skal lære seg touchmetoden over hele tastaturet, men jeg er i grunn kun interessert i å øve meg på tallene ute på høyre siden. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 er vel ikke noe problem å lage selv vel? lag deg en liste med tall med en 7-8 siffer eller noe, også skriver du de inn i et dokument om og om igjen.... det vil da gå fortere og fortere... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Har tenkt på det samme, men da stiller jeg litt mer forberedt på hvilke tall som kommer. Hadde vært kjekkere med et program som gjør jobben Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Har tenkt på det samme, men da stiller jeg litt mer forberedt på hvilke tall som kommer. Hadde vært kjekkere med et program som gjør jobben 6327093[/snapback] Bruk en random-generator? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei Vedlagt et lite Excelprogram som skulle gjøre jobben. Døp om fra .txt til .xls og klikk knappen i arket når det er åpnet. HTH. Beste hilsen Harald TreneTall.txt Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Den var ikke så dum, skal trykke litt i excel i dagene som kommer. Tusen takk Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 I forbindelse med jobben ... 6326077[/snapback] Kassa på Rimi? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Hehe, jobber på posten for øyeblikket. Må kode brev som maskinen ikke klarer å lese manuelt. Lenke til kommentar
elsveino Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Du kan lære det touchmetoden både på qwerty-tastatur og nummerisk tastatur ved hjelp av Wintouch Office. Linken på denne siden: touchmetoden Er visst det beste programmet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg kan jo lage et lite minispill til deg. Der hvor det kommer opp f.eks ballonger, så må du trykke på de tallene som ballongen viser for å sprekke den. Setter i gang nå. Lenke til kommentar
wæng Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 du tar deg god tid til lage spillet? Lenke til kommentar
Aragorn Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Du kan prøve denne siden: http://www.skrivhurtigt.dk/norsk/norsk.htm Helt gratis. Endret 22. februar 2016 av Aragorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå