Cadesius Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hei! Da jeg lastet ned Cinema 4D, så fant jeg ut at filtypen var '.daa', hva er dette? Hvordan får jeg åpnet den? Er det en type iso? Eller? :s Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hei! Da jeg lastet ned Cinema 4D, så fant jeg ut at filtypen var '.daa', hva er dette? Hvordan får jeg åpnet den? Er det en type iso? Eller? :s 6326029[/snapback] du kan bruke: http://www.poweriso.com Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 PowerISO ifølge filext.com (smart side som kan fortelle deg programmet til de forskjellige filtypene) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. 3 innlegg, 3 advarsler. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg