ExcaliBuR Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Kilde. Men,d et betyr jo ikke at vi får se disse med det første. Og hvor troverdig er kilden... Gøy lesning fordet =) Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg er litt i tvil om at R600 kommer på 65nm prosess, ikke til å begynne med ihvertfall. Men når vi først er inne på R600: As for R600, he's tasked Jeff Fu with an innovative cooling solution for a high-end GPU he describes as "very very hot", and they're both convinced the market will be very happy with what's coming. From what I've seen, as Jeff finalises some placement issues, it'll be worth waiting for when it arrives decently before Christmas.- http://www.hexus.net/content/item.php?item=5886 Kanskje litt dårlig valg av ord med å beskrive kjøleløsningen som "very very hot". Så også dette: According to the statements of Richard Huddy, the cards will be ready as of September.- http://www.ati-power.fr/Pourquoi-passer-a-...ee-,ah147-3.htm Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) R600-nytt er alltid moro å lese! Gleder meg veldig til å se hvordan R600 blir, spesielt sammenlignet med G80. ATI har jo alt har en ganske så lik type prosessor, Xenos, i Xbox360, så håper de har lært noe av 360-GPU'en som vi får nytte av i R600. *mine innlegg* Endret 17. juni 2006 av skag1 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Som jeg sa, jeg vet ikke hvor troverdig kilden er, men vi får se. Tallene som går igjen er 64ALU's og 16TMU's. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Tviler selv på at R600 blir et 65nm design. Tror ikke at noen av de som fabrikerer grafikkbrikker har klar volumproduksjon på 65nm allerede i september. Det vil iallefall være en stor risiko for ATi med hensyn på yields. "very very hot" høres positivt ut for PSU-produsentene! Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Tviler selv på at R600 blir et 65nm design. Tror ikke at noen av de som fabrikerer grafikkbrikker har klar volumproduksjon på 65nm allerede i september. Det vil iallefall være en stor risiko for ATi med hensyn på yields. ATi har selv kommentert at R6xx serien vil bruke både 80nm og 65nm prosess, noe som tyder på 80nm for high-end og 65nm på lower-end for å bli kjent med prosessen med et enklere design først. En strategi ATi også har brukt noen ganger tidligere. "very very hot" høres positivt ut for PSU-produsentene! 6329807[/snapback] For å klargjøre var nok (håper jeg) betydningen i denne sammenhengen veldig veldig hipt/kult. Som den "berømte" strofen til Paris Hilton; "Thats hot". Men som jeg sa, dårlig valg av ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå