imastard Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Har alltid hatt lyst på eit kamera med litt ekstra funksjoner. Har derfor sett litt rundt på bruktmarked og slike steder pga ein ikkje altfor god økonomi. Derfor lurte eg på om det finns eit kamera som det er mulig å få tak i brukt i prisklassen under 3k kroner. Har ikkje spesielle krav til det, men sidan eg her nybegynnar hadde det vore kjekt med eit kamera som er ganske lett å lære seg å bruke, men itillegg har nokre funksjonar. Endret 17. juni 2006 av imastard Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 300D er et veldig bra nybegynnerkamera, men du får det vel ikke så billig som 2tusen? Jeg skal selge mitt 300D med vertikalgrep til 4tusen nå Lenke til kommentar
imastard Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Du har nok rett, hjernen min som spiller meg eit puss. Men er det mulig å få et kamera under 3k (brukt går greitt) Endret 17. juni 2006 av imastard Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 3tusen tror jeg også kan bli litt snaut for et digitaltspeilreflekskamera.. Det kan hende du kan få et veldig brukt ett, men du må ha objektiv også. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Uten optikk kan det godt tenkes at det er mulig å få tak i noe. I utlandet har jeg sett bl.a. Sigma SD9 til rundt denne prisen for bare huset. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Så eg bør heller sjå på kompaktkamera istadenfor? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hvis det er slr-type du ønsker deg, så ligger Fujifilm Finepix S5600 under 2500 på noen nettbutikker. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kjøp et halv profft digitalt og bli vandt med det, mannuelle instillinger og slikt, så har du det som lomme kamera og kjøper Dslr senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå