Gå til innhold

Hvor foretrekker du å feriere om sommeren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lofoten! Er herlig å være der om sommeren når det er pent vær..! Bare slappe av, se på sola, bade i det kalde vannet og fiske! :D Hihi.. Ellers er jo syden ganske ålreit da, men heller syden om vinteren enn sommeren! :D

Lenke til kommentar
lofoten eier ja. bare litt teit at det nesten sånn ca nesten ikke er så ofte fint vær der da...

6326410[/snapback]

Vi hadde 10 dager med fint vær hele tiden.. Tror det var 1 dag med regn når vi var ute på Værøy, men ellers kjeempe bra vær :D

Lenke til kommentar
C:/Program Files/DC++/Downloads

Neida, hvert år er jeg på Koster-øyene i Sverige (ikke langt unna Valer). Det er verdens beste feriested. :)

6326539[/snapback]

:wee: Samt diverse andre nedlastningsprogrammer.

Nei, ehm.

Ferie, hmm tja.

Skal til Oslo en helg da, men for dere som bor i Oslo er vel ikke det ferie. ^^

Lenke til kommentar

Vestkysten av Danmark er egentlig utrolig digg.

Chille på stranda eller henge i småbyene. Ah. Sommer.

Ellers er jeg veldig fan av By-ferier.

Er ikke et bademenneske, selvom det er ålreit å ta seg en dukkert eller to iløpet av sommeren, men jeg ønsker ikke å baserer ferieturene mine på det.

I sommer skal jeg på halvannen ukes togreise i hovedsaklig Italia og Østerike i midten av Juli.

Tar meg sansynligvis 1-2 uker ferie i midten av August også. Da blir det chilling i hjemme i Oslo.

Beste ferieminne: Tyrkia, Izhmeler i 2001 (tviler på at det var riktig stavemåte, men det er en liten by like ved Marmaris).

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...