-Jungeldyret Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Hei, lurte på om en mod kunne sette opp en poll om hvor folk foretrekker å feriere? Alternativene kan enten være: - Norge - Utlandet - Liker ikke ferie Eller f.eks alle verdensdelene. Endret 17. juni 2006 av xerminx Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Florida. Bahamas er også ganske kos. Har vært der en del "med jobben". Endret 17. juni 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Foretrekker selvfølgelig utlandet. Å være i Norge på ferie er bare gørr kjedelig. Norge er en kald, kjedlig plass. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Lofoten! Er herlig å være der om sommeren når det er pent vær..! Bare slappe av, se på sola, bade i det kalde vannet og fiske! Hihi.. Ellers er jo syden ganske ålreit da, men heller syden om vinteren enn sommeren! Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Tyskland med Argentina drakta mi Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 lofoten eier ja. bare litt teit at det nesten sånn ca nesten ikke er så ofte fint vær der da... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Har ikke ferie om sommeren jeg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Stedet er ikke det viktige, men hvem man tilbringer tiden sammen med. Jeg vil heller tilbringe sommeren hjemme sammen med kompiser, enn dra verden rundt sammen med oldemor. Endret 17. juni 2006 av Skurupu Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) C:/Program Files/DC++/Downloads Neida, hvert år er jeg på Koster-øyene i Sverige (ikke langt unna Valer). Det er verdens beste feriested. Endret 17. juni 2006 av Dahl Lenke til kommentar
Eline Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 lofoten eier ja. bare litt teit at det nesten sånn ca nesten ikke er så ofte fint vær der da... 6326410[/snapback] Vi hadde 10 dager med fint vær hele tiden.. Tror det var 1 dag med regn når vi var ute på Værøy, men ellers kjeempe bra vær Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 C:/Program Files/DC++/Downloads Neida, hvert år er jeg på Koster-øyene i Sverige (ikke langt unna Valer). Det er verdens beste feriested. 6326539[/snapback] Samt diverse andre nedlastningsprogrammer. Nei, ehm. Ferie, hmm tja. Skal til Oslo en helg da, men for dere som bor i Oslo er vel ikke det ferie. ^^ Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Stedet er ikke det viktige, men hvem man tilbringer tiden sammen med. 6326521[/snapback] Godt sagt! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 I sommer skal jeg på en treningsleir i Danmark og Menorca. Det er vel heller ikke umulig at det blir noen hytteturer eller teltturer. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 vil helst til Sverige, men skal til spania i en måned alene så det går opp i opp Lenke til kommentar
cerion Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Lofoten, drar dit hvert år. Det er bare best. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 New Zealand og Australia FTW! Helikopter, snowboard, konsert og uteliv. Man må elske det. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Norge, dykke på diverse plasser. Veldig moro selv om det mer mer moro å dykke om vinteren. Kunne aldri, aldri tenke meg å dra til syden om sommeren for å ligge på en strand å kjede meg i hvert fall eller feste. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Venice Beach, CA. <3 Har kun vært der på høsten, evig diggbart da. Og så er CA generelt veldig bra, og Spania. Death Valley er også nydelig plass, skikkelig fasinerende landskap. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Vestkysten av Danmark er egentlig utrolig digg. Chille på stranda eller henge i småbyene. Ah. Sommer. Ellers er jeg veldig fan av By-ferier. Er ikke et bademenneske, selvom det er ålreit å ta seg en dukkert eller to iløpet av sommeren, men jeg ønsker ikke å baserer ferieturene mine på det. I sommer skal jeg på halvannen ukes togreise i hovedsaklig Italia og Østerike i midten av Juli. Tar meg sansynligvis 1-2 uker ferie i midten av August også. Da blir det chilling i hjemme i Oslo. Beste ferieminne: Tyrkia, Izhmeler i 2001 (tviler på at det var riktig stavemåte, men det er en liten by like ved Marmaris). Endret 17. juni 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå