Gå til innhold

Er så lei Aylar

shakur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjendiser er ofte kjedelig mennesker som blir "spennende" på grunn av deres status. Se f.eks. på Robbie Williams som er en kjent deprimert alkoholiker som lider av ensomhet og har eksperimentert med narkotika. Allikevel blir han forgudet av mange. Aylar Lie skal ha det at hun jobber hardt med saken for å få samme status (kjører i fylla, sex-video osv.).

Lenke til kommentar
Kjendiser er ofte kjedelig mennesker som blir "spennende" på grunn av deres status. Se f.eks. på Robbie Williams som er en kjent deprimert alkoholiker som lider av ensomhet og har eksperimentert med narkotika. Allikevel blir han forgudet av mange. Aylar Lie skal ha det at hun jobber hardt med saken for å få samme status (kjører i fylla, sex-video osv.).

6343424[/snapback]

Robbie har rå stemme, og det sier en som ikke er spesielt glad i pop generelt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Hun har ihvertfall laget et par intressante filmer  :!:

6354034[/snapback]

Et par? Nærmere 7 stk.

Og aylar er "doable" :innocent:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
- Jeg har kanskje ikke så mange fans her, men det på grunn av fansen min at jeg står her i dag, sier Aylar til VG Nett etter showet

Hvem er det hun tror hun lurer?

6523123[/snapback]

Hun er no noe annet en det vrølet ditt :p

Helt ærlig synes jeg ikke Aylaer er spesielt pen heller, det er INGENTING spesielt med puppene hennes. Samme som Paris Hilton med den patetiske sangen sin, jævla h****

Lenke til kommentar
å fy faen...aylar synger jo som en ku med sitron i halsen! hørte at hun ble buet ut..skjønner det godt . selv bikkja mi kan bedre :hrm: . syns hun skal holde seg til det hun kan best jeg^^..for synge..det kan hun ikke!

6550489[/snapback]

hva er det Aylar kan best da? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...