Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

"Glemt" passord til ZyXEL-router

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har, som emnetittelen tilsier, glemt passordet til min ZyXEL Prestige 600-Series-router. Eller, jeg har ikke akkurat glemt passordet. Jeg endret passordet på oppkoblingsdagen, og nå funker ingen av passordene jeg vanligvis bruker.

Jeg har prøvd alle mulig tenkelige kombinasjoner jeg kan ha brukt, men fremdeles er jeg utestengt fra routeren. Har prøvd alle passord som er oppgitt i arket fra NGT (kundenummer, aktiveringspassord, mail-passord, osv.) Jeg har også prøvd å resette routeren, men fremdeles ingen tilgang til routeren. Noen som har vært i samme problemstilling?

Hvis jeg kontakter NGT, kan de finne ut av mitt nåværende passordet til routeren?

Jeg trenger virkelig å få åpnet noen porter i routeren, pga. BitTorrent-bruk.

Svar mottas med stor takk!

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har, som emnetittelen tilsier, glemt passordet til min ZyXEL Prestige 600-Series-router. Eller, jeg har ikke akkurat glemt passordet. Jeg endret passordet på oppkoblingsdagen, og nå funker ingen av passordene jeg vanligvis bruker.

Jeg har prøvd alle mulig tenkelige kombinasjoner jeg kan ha brukt, men fremdeles er jeg utestengt fra routeren. Har prøvd alle passord som er oppgitt i arket fra NGT (kundenummer, aktiveringspassord, mail-passord, osv.) Jeg har også prøvd å resette routeren, men fremdeles ingen tilgang til routeren. Noen som har vært i samme problemstilling?

Hvis jeg kontakter NGT, kan de finne ut av mitt nåværende passordet til routeren?

6325630[/snapback]

hvis jeg ikke tar feil, så etter du reseter router er passord 1234

har du prøvd ?

ellers så:

Hold inn reset knappen på ruteren i ca 10 sek til SYS lampen begynner å blinke.

telnet 192.168.1.1

Lenke til kommentar

6325630[/snapback]

Denne ZYxel'en har en reset knapp på bakside. <Bruk den, så reaktiver igjen. Etter det, så vil aktiveringspassordet være passordet til ruteren (før aktivering er det "1234")

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...