Gå til innhold

Overgangen til netcom fungerer DÅRLIG for chess!


Anbefalte innlegg

Kan ennå ikke skjønne at folk har så mye problemmer,har vært Chesskunde i 3 år,ikke noe negativt å si om dem

6330327[/snapback]

 

Det er det typiske som skjer på et forum. De som er misfornøyd med noe samler seg i en tråd, men folk tenker ikke på de tusinvis andre som er fornøyd. Vet om mange som aldri hadde noen problemer med Chess eller enda aldri har problemer, men de opretter ikke en ny tråd og skriver at alt gikk bra med porteringa og abb fungerer bra nå etc.

 

Men det skal være sagt at Chess har slitt litt i det siste med overgangen til Netcom dekning ja. Ingen tvil der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Har N70 sjøl og har aldri hatt problemm med å bruke 3G,det hender at 3G faller i korte perioder.Dette gjelder det nye simkort.Har du prøvd å laste ned innstillinger fra www.nokia.no?Jeg gjorde det.De fungerer.Dessuten nå så har gått over til Hello som har Telenordekning.Jeg liker Telenordekning bedre

6356335[/snapback]

 

hei,

trenger ikke noen andre innstillingr enn WAP/GPRS, MMS, Internet og Streaming vel!

Jeg hr lstet dem ned igjen på nytt og 3G funker fortsatt ikke

Lenke til kommentar

Det er det typiske som skjer på et forum. De som er misfornøyd med noe samler seg i en tråd, men folk tenker ikke på de tusinvis andre som er fornøyd. Vet om mange som aldri hadde noen problemer med Chess eller enda aldri har problemer, men de opretter ikke en ny tråd og skriver at alt gikk bra med porteringa og abb fungerer bra nå etc.

6362110[/snapback]

 

det er da heller aldri nødvendig. alle teleoperatører er svin. de overpriser alle tjenester og gjør alt de kan for å tyne mest mulig penger ut av forbrukerne så lenge de holder seg innenfor lovverket. f.eks som da de tar 49 øre for å sende 164 tegn med data, det er helt absurd. derfor er det et minstekrav som kunde at tjenesten man betaler for faktisk fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...