Justin Time Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 PC nekter å boote til hd. Hovedkort msi k8t neo. ved start av maskin får jeg beskjed om at "BIOS is not installed" til tross for at jeg kan gå inn i BIOS som normalt. Ønsker å oppdatere vis USB stick. Starter maskin med win xpsp2 boot disk og bruker recovery console. finner usb stick som c:. ny BIOS ligger som adsfi715.exe i root. skriver filnavnet, men får feilmelding om at "access denied" eller "unknown command" Med andre ord, jeg får ikke startet programmet? hva skjer? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hei! Forsøk "setup defaults" eller noe sånt i BIOS. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Tror ikke du kan oppfatte den konsollen som DOS altså Mener du bare kan gjøre spesielle windows-ting i den der. Det du kan gjøre er å skrive de filene som trengs til DOS-oppstart på USB-sticken, kan f-eks velge lag oppstartsdiskett i WIN XP og sende disse filene til sticken du skal bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå