Haddock Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hei! Har windows XP sp1 og fikk nytt skjermkort for litt siden (ATI 9600pro) og måtte installere ATI catalyst controll center for og kunne koble tv'n til kortet. Etter at jeg hadde installert dette og skulle starte pc'n på nytt, var oppstartn mye tregere enn før og etter en stund forsvannt musa fra skjermen noen sek. og skjermen ble også svart en liten stund, så ble alt normalt igjen. Men har det asmme problemet hver gang noe som resulterer i at jeg må vente ca 2-3 minutt før jeg kan bruke pc'n etter og ha slått på den fordi jeg må vente på at sjermen skal svartne ei stund før alt er normalt igejn... Dette begynner og bli veldig irriterende så jeg lurte på om noen har råd for hva jeg kan gjøre for og fikse problemet? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Avvinstaler catalyst. Prøv omegadriverne fra omegadrivers.net istedet Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 har du Microsoft .NET Framework installert ? fra ATI sin side: You must have Microsoft .NET Framework installed prior to downloading and installing the Catalyst Control Center og helst SP2.: ATI recommends Windows XP Service Pack 2 or higher to be installed siste driver:Catalyst 6.5 Windows XP https://support.ati.com/ics/support/default...dge&folderID=27 lykke til Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Sesteen : Men må jeg ikke avinstallere catalyst controll center når jeg avinstallerer driverne? Vil fortsatt være i stand til og koble pc'n til tv'n... gaggen : Ja, har Microsoft .NET Framework, tror det er catalyst 6.5 jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå