Gå til innhold

Deler til gamecube

mobby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker er litt dumt og kjøpe helt ny chip bare får og få tak i denne kabelen.

mannen som modifiserte den ga den ikke med.

og jeg får ikke tak i han heller.

(etter og ha sett på tegningene dine så ser det ikke så vanskelig ut og modifisere den selv heller.)

Lenke til kommentar

Godt spørsmål. får og si det rett ut. Har ikkje peiling regner med jeg må programere den... vist ikke har jeg ikke brendt dvd`n riktig den starter ihvertfall ikke. :( men det kommer opp en uorginal meny eller logo når jeg starter maskina. har bare erfaring fra ps og xbox og har ikke skjønt hvordan gamecub cipen virker (hvordan jeg bruker den) vist noen vil forklare så er jeg motakelig får hjelp. på forhånd takk så mye

Lenke til kommentar
Godt spørsmål. får og si det rett ut. Har ikkje peiling regner med jeg må programere den... vist ikke har jeg ikke brendt dvd`n riktig den starter ihvertfall ikke.  :(  men det kommer opp en uorginal meny eller logo når jeg starter maskina. har bare erfaring fra ps og xbox og har ikke skjønt hvordan gamecub cipen virker (hvordan jeg bruker den) vist noen vil forklare så er jeg motakelig får hjelp. på forhånd takk så mye

6338655[/snapback]

Den er sikkert programmert da.. Les på hjemmesiden til VIPER hvordan du får opp konfigurasjonsmenyen så ser du hvilken firmware du har.

Den kablen brukes bare 1 time only og kan kastes etter du har programmert den.

GC er kresen på plater, du kan KUN bruke minus plater av veldig høy kvalitet.

Lenke til kommentar
Godt spørsmål. får og si det rett ut. Har ikkje peiling regner med jeg må programere den... vist ikke har jeg ikke brendt dvd`n riktig den starter ihvertfall ikke.  :(  men det kommer opp en uorginal meny eller logo når jeg starter maskina. har bare erfaring fra ps og xbox og har ikke skjønt hvordan gamecub cipen virker (hvordan jeg bruker den) vist noen vil forklare så er jeg motakelig får hjelp. på forhånd takk så mye

6338655[/snapback]

Den er sikkert programmert da.. Les på hjemmesiden til VIPER hvordan du får opp konfigurasjonsmenyen så ser du hvilken firmware du har.

Den kablen brukes bare 1 time only og kan kastes etter du har programmert den.

GC er kresen på plater, du kan KUN bruke minus plater av veldig høy kvalitet.

6343778[/snapback]

jeg har cobra bios versjon 1.0(/14) jeg bruker minus plater men er ikke sikkert dem er av høy kvalitet. får fram uknown file systemnår jeg kjører disc exploreer. eller at det ikke er noe plate i spilleren når jeg starter den vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...