Gå til innhold

Sony Vegas render - avi format

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har et film klipp som jeg har redigert. Den varer 1T 30min. Spørsmåle er hvilke innstillinger bør jeg ha når jeg rende den? Jeg har sett at endel Xvid filmer (tja, kan ta et eksempel som en film som har lastet ned fra nett :whistle:) varer jo som regel 1T og 30min. Hvordan innstillinger har de når de rende filmen? Enten så ligger det 2 filer på 700MB ellers ligger det 1 fil på 700MB.

Project formatet jeg holder på med nå er på: 1280x720x32; 29,97fps (ja, ganske overdrevet)

Nåværende innstilinger for rendring:

Video rendring Quality: Good

---VIDEO---

Frame rate: 29,970 (NTSC)

Field order: Lower field first

Pixel aspect ratio: 0,9091

Video format: Xvid MPEG-4 Codec

[X]Interleave every (seconds) 0,250

[ ]Interleave every frame

...

[X]Create an OpenDML (AVI version 2.0) compatible file

---AUDIO---

Audio format: MPEG Layer-3

Attributes: 56 kBit/s, 24,000 Hz, Stereo

Dersom jeg mangler noe informasjon så beklager jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikkje so mykje greie på Xvid-koding, men er eit par ting å kommentere. Er det brukt film frå eit vanleg DV-kamera, eller frå eit HDV-kamera? Om det er eit DV-kamera kjøpt i Noreg, vil det bruke PAL-standarden, og ikkje NTSC, samt ein mykje lågare oppløysning enn den du har. Prosjektet burde vel dermed ha vore 720*576 (med pixel aspect ratio på 1,422) og 25fps. So lenge det er PAL bør du vel ikkje bruke NTSC.

Elles vil eg tru at informasjon om bitrate og oppløysning for rendringa hadde gjort seg. Vil tru det er svært sjeldan ein har XviD-filer med ei so stor oppløysing som prosjektet ditt er.

Lenke til kommentar
Har ikkje so mykje greie på Xvid-koding, men er eit par ting å kommentere. Er det brukt film frå eit vanleg DV-kamera, eller frå eit HDV-kamera? Om det er eit DV-kamera kjøpt i Noreg, vil det bruke PAL-standarden, og ikkje NTSC, samt ein mykje lågare oppløysning enn den du har. Prosjektet burde vel dermed ha vore 720*576 (med pixel aspect ratio på 1,422) og 25fps. So lenge det er PAL bør du vel ikkje bruke NTSC.

Elles vil eg tru at informasjon om bitrate og oppløysning for rendringa hadde gjort seg. Vil tru det er svært sjeldan ein har XviD-filer med ei so stor oppløysing som prosjektet ditt er.

6325327[/snapback]

Ja, det er et vanlig DV-kamera som er kjøpt i Norge. Det som er tingen er at når jeg startet med film redigering prosjektet så valgte jeg HDV oppløsning når man velger New Project. Derfor er det kankje litt overdrevet oppløsning, men jeg tenkte at jeg kunne forandre det når jeg tok å render.

Type kamera: Panasonic NV-GS120.

EDIT: HDTV = HDV

Endret av ZaLzIce
Lenke til kommentar

Det er vel ikkje noko poeng i å ha eit prosjekt i 1280*720 når videoen er 720*576 uansett... Forresten, det er vel kanskje mogeleg å endre på dette i ettertid? Uansett, alle stader der du har valet mellom NTSC og PAL, velg PAL.

Kom på litt meir: Prøv med ein oppløysning på 512*288 for widescreen eller 384*288 for 4:3. Set Pixel Aspect Ratio til 1,0. Om du ein stad kan velgje mellom 1 pass encoding og 2 pass eller multipass encoding, vel det siste. Videoen vil då verte rendre to gonger, noko som skal gje betre kvalitet (har eg lest). Det vil sjølvsagt ta lengre tid.

Elles er det nokre guider på http://www.doom9.org/, men veit ikkje kor mykje relevant som står der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...