Sean M. Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hei. Var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette, her eller i skjermkort delen... Uansett har jeg lagt inn de nye 90 serie forceware beta driverene til nvidia. Denne har et helt nytt controllpanel. Da jeg har klikket meg gjennom denne, var det fortsatt mulig å klikke seg inn på SLi settingene (skiftet til gammelt layout og fikk det samme). Der sto det at skjermkortet mitt hadde støtte for SLi, allt jeg trenger å gjøre er å sette inn et skjermkort til. Er det noen som har prøvd disse og sjekket om det fungerer? Hovedkortet mitt er i siggen min. Sean Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Vel, jeg har et 6800GT AGP, og det står også i mine drivere (91.28) at SLI er mulig. Noe det selvfølgelig ikke er. Er vel en bug i driverne. Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Er det noen som sitter på to sli kort som kan prøve dette? Bare litt nyskjerrig på om det kanskje er noe de har glemt å deaktivere. Kanskje noe som er verdt å prøve på hardware.no? Prøvd å lese litt om det rundt på nette, ingen ser ut til å nevne de nye beta driverne. Hadde vært så utrolig konge om det hadde fungert. Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Sorry for dobbelt post, men det virker som det bare er en glipp i oppsettet av den nye guien. Mere kan leses her. Sorry går bare å gråter litt i hjørne jeg. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det står da vitterlig hos nVidia selv at noen 975x støtter SLi merkelig nok Kilde : 7950GX Compatability Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Men 7950GX2 er jo et enkelt kort, og trenger bare 1 PCIe-port. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Men 7950GX2 er jo et enkelt kort, og trenger bare 1 PCIe-port. Ja men det er jo SLi uansett, er det ikke ? Du må jo ha drivere som støtter SLi og da burde det ikke bety noe at du bruker kun en port.... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Joa, men tenker på at i den lista så er også f.eks i945/nForce4 Ultra-kort listet, og de har jo ikke 2 x PCIe 16x-porter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå