Zappza Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hei, jeg som mange andre har to nettverkskort i PCen. Hvordan får jeg utnytta begge to? Slik at jeg kan makse hastigheten på begge korta hvis jeg kopierer fra to stk samtidig? Takk for svar Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 For å kunne gjøre det må du ha en rimelig avansert switch, så det er ikke for hjemmebrukere akkuratt. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) For å kunne gjøre det må du ha en rimelig avansert switch, så det er ikke for hjemmebrukere akkuratt. 6325759[/snapback] Ah. Greit nok. Forresten. Hvis person 1 laster ned fra person 2, vil det gi utslag på nedlastingshastigheten til person 3 og 4? edit: Får jeg best ytelse ved å bruke et PCI kort eller det innebygde nettverkskortet? Endret 17. juni 2006 av Zappza Lenke til kommentar
sf-R Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Spørs hvordan nettverket ditt ser ut, og hvor rask overføring/lagring du har. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Spørs hvordan nettverket ditt ser ut, og hvor rask overføring/lagring du har. 6325796[/snapback] Håper denne forklarer passelig bra Alle harddiskene er koblet på hovedkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå