Gå til innhold

Asus A7V333raid,- Finn ikkje viftereguleringa i bios.

KristianS

Anbefalte innlegg

Eg får ikkje opp skjermbilda som ASUS viser på heimesidene sine ( http://www.asus.com.tw/mb/qfan.htm ) ang. Q-fan. Når Q-fan settes enable, skal det dukke opp parameter for setpunkt og responskurve. Dette skjer ikkje hos meg. Vifta går på max heile tida no. Det er ikkje noko stort problem sidan den er så stille, men eit nytt HK skal da fungere korrekt.

HK kom med v10 av bios, har sidan prøvd v11, v12 og no v14beta2 utan forandring.

Er det andre som har vore borte i liknande? Forslag til løysing?

-------------------------

Windows XP

Asus A7V333

XP2000+

Mist Silent twin

512MB 2700 DDR Twinmos

HERCULES 3D PROPHET 7500

80GB WD SE

-------------------------

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er dette som er heile problemet. Eg har valget Enable/Disable, men ettersom eg forstår skal det dukke opp nokre nye linjer der vidare innstillingar skal gjerast. Eg har no sjekka dette enda en gang etter innlegget ditt scirocco, men eg kom ikkje noko lenger. Takker for tipset.

Er einaste løysinga å returnere kortet?

Lenke til kommentar

Sorry, får lese innleggene bedre neste gang, ikke bare topicen. Trodde først problemet var at du ikke fant q-fan funksjonen..

Da jeg har samme hovedkort, prøvde jeg like godt innstillingen selv. Det som skjedde var at silent twin vifta halverte hastigheten, mens kabinettviftene bråkte like mye som før. Altså skjedde det motsatte av det jeg ville. Med andre ord: det funka dårlig hos meg også..

Fikk heller ikke opp noen innstillinger for parameter for setpunkt og responskurve. Bruker siste version av bios, altså v13

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-13 02:24, skrev jevel:

Tror nok den responskurven er en illustrasjon. Mitt kort har i allefall kun den on/off muligheten.

Tror nok ikke at det er noen grunn til å returnere kortet heller.

-KJ

Q-fan funksjonen er noko som Asus er aleine om, ifølge deira eigne sider. Sidan dei demonstrerer den så svært, med bilder av bios, egen film-snutt osv. trur eg nok ikkje det berre er en illustrasjon.

Eg vil ha en så stille PC som råd, så denne funksjonen vil eg ha i orden. Eg antar at den må vere utegløymd frå bios- uppgrade eller noko slikt. Høyrest egentlig heilt utruleg ut, men men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...