diversity Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Noen som vet om noen bra (og helst gratis) trommemaskiner.. Tenker på sånne der man kan "tappe" selv.. Bruke tastaturet f.eks Takker på forhånd Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 mange programmer det. cubase, reason og fl studio. syns ikke fl studio er noe spess bra på det men cubase og reason har en god mulighet for en del bra trommelyder og annet. vil du gå godt inn på det så vil jeg anbefale reason. gode muligheter der. MEN prg er IKKE gratis. så det du kan gjøre er å trikse litt. ta å last ned demo versjonen. der kan du ikke exportere MEN det du gjør da hvis du har noe du vil ha på en audio fil er at du kan bruke audacity til å ta opp alt som kommer ut av dine høytalere. så spill av sangen ig ta opp med audacity:) håper det hjalp deg litt :) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 hmm. hvordan får jeg det til der da? skjønner ikke driten :!: Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 hmm. hvordan får jeg det til der da? skjønner ikke driten :!: 6326885[/snapback] sender deg pm jeg så får du mailen min:) kan hjelpe deg der:) Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 men funker tapping m/feks. tastaturet i reason? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 altså du kan laste opp en patch i redrumen hvis du ikke vil velge lydene selv da. men så blir det slik at en tagent på midi keyboardet er bassdrum. den vedsiden av blir snaredrum så hihatts osv osv. men du kan få ordnet et virtualt midi keyboard der du bruker tastaturet som midikeyboard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå