Gå til innhold

De forbanna fuglene....!

Anbefalte innlegg

jaja, det er den årstiden igjen. Ja, dere vet alle hva jeg snakker om. Sommer. Det pleier å være på denne tiden vi høster våre frukter. Jeg er her akkurat nå i et spesiellt ærend. Jeg er av den typen som er innehaver av et morell tre, og jeg vil gjerne fortsatt være innehaver av moreller...

Derfor spør jeg dere, hvordan i helsike kan vi ta knekken på fuglene? De spiser jo alt. Morellene våre kom akkurat nå, og siden nå, så har jeg vært ute og klappet, og skreket for å holde de unna. Men dette gidder jeg ikke....

Vi har hatt alt mulig oppi treet nå. Alt fra småfugl, til Ekorn, men jeg kan liksom ikke legge meg i vinduet med børsa. Hva skal jeg gjøre?

Endret av MyBigMouth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De forbanna fuglene holdt meg våken i natt... Slutt å for dem med moreller! ....Uten fugler hadde vel myggen blitt som elefanter og spist opp alle...

Fra spøk til alvor:

Hva med å henge siluetter av rov-fugl i treet? Feste dem på pinner så de står litt opp? Mot ekorn kan du feste "skjørt" rundt treet. Som en kjegle. Kanskje det holder dem unna til du får høsta inn litt til deg selv?

Lenke til kommentar
Ja, men jeg har ikke tenkt å plukke opp døde fugler etterpå. Nei, skal ikke skyte de, for det er ikke lov, men føler også at jeg vil ende opp med døde fugler ved bruk av nett.

6325138[/snapback]

Er jo ikke sånn nett som fanger fugler men det er nesten slike som man henger på vinduet for at mygg og slikt ikke kommer inn. Altså fin nett som fugler ikke sitter seg fast på.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...