Gå til innhold

Trenger forslag til støffe toggle-type brytere.

Anbefalte innlegg

Hey,

Trenger forslag til støffe toggle-type brytere, altså ikke puls-brytere.

Kunne gjerne tenkt meg noe lignende en vandal bryter sånn formmessig, men det er søren meg ikke lett å finne noe. Er interessert i ting som kan bestilles både fra norge og USA.

Har noen gode forslag? =)

-Stigma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert kul den, for de som har en mod som passer, men for min del er den ALT for stor, samt at jeg prøver å finne noe som er metallic/chrome med evt blå diode eller ingen lys i det hele tatt.

Takk likevel for forslag. Jeg har nok gått gjennom Mixroplex sine varer for lenge siden hehe.

-Stigma

Lenke til kommentar
Sikkert kul den, for de som har en mod som passer, men for min del er den ALT for stor, samt at jeg prøver å finne noe som er metallic/chrome med evt blå diode eller ingen lys i det hele tatt.

Takk likevel for forslag. Jeg har nok gått gjennom Mixroplex sine varer for lenge siden hehe.

-Stigma

6326278[/snapback]

Jeg skal si deg hva som kan bli kult, du tar en slik en og tar av dekselet, da har du en vippebryter med blå led i tuppen ;)

Kanskje dyr, men du får da det du spurte om ;)

Petter

Lenke til kommentar

Ja... har vurdert å bruke en ren vippebryter i metallic, men ideelt sett liker jeg best lavprofil brytere (altså som ikke stikekr så langt ut). Setter dog pris på forslaget.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...