Stigma Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hey, Trenger forslag til støffe toggle-type brytere, altså ikke puls-brytere. Kunne gjerne tenkt meg noe lignende en vandal bryter sånn formmessig, men det er søren meg ikke lett å finne noe. Er interessert i ting som kan bestilles både fra norge og USA. Har noen gode forslag? =) -Stigma Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Er ikke helt sikker på om det er dette du er ute etter men http://www.microplex.no/product.aspx?pid=MISWITCH&mcat=c57 Endret 17. juni 2006 av vivastar Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Sikkert kul den, for de som har en mod som passer, men for min del er den ALT for stor, samt at jeg prøver å finne noe som er metallic/chrome med evt blå diode eller ingen lys i det hele tatt. Takk likevel for forslag. Jeg har nok gått gjennom Mixroplex sine varer for lenge siden hehe. -Stigma Lenke til kommentar
chase Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Sikkert kul den, for de som har en mod som passer, men for min del er den ALT for stor, samt at jeg prøver å finne noe som er metallic/chrome med evt blå diode eller ingen lys i det hele tatt. Takk likevel for forslag. Jeg har nok gått gjennom Mixroplex sine varer for lenge siden hehe. -Stigma 6326278[/snapback] Jeg skal si deg hva som kan bli kult, du tar en slik en og tar av dekselet, da har du en vippebryter med blå led i tuppen Kanskje dyr, men du får da det du spurte om Petter Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Ja... har vurdert å bruke en ren vippebryter i metallic, men ideelt sett liker jeg best lavprofil brytere (altså som ikke stikekr så langt ut). Setter dog pris på forslaget. -Stigma Endret 17. juni 2006 av Stigma Lenke til kommentar
Per-Ole Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Noe Slik du er ute etter? Det har de også en del forskjellig av på Elfa. Eller tenkte du på noe sånt? Også på Elfa Endret 21. juni 2006 av Per-Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå