twarr Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hei! Jeg greier ikke å spele cs lenger, det står ett eller anna med won.net, så blir det svart på skjermen.. I dag begynte det nemlig slik at når jeg skulle avslutte messenger, så sto det at du må lukke alle andre program som har med messenger å gjøre. Dette kan være Internett Explorer, Outlook Express og andre.. Men jeg har INGEN av disse programmene kjørende da! Einaste måten å lukke det på er via oppgavebehandling.. Hva skal jeg gjøre? Må jeg kjøpe ny serial? Les meir om counter strike key snapper ormen her Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Les på http://www.counter-strike.net om at man ikke kan koble seg på won Lenke til kommentar
twarr Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 Hei! No fungerer det igjen! :smile: Lenke til kommentar
twarr Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Nei! har hatt problem med det før, men siden det vart annonsert om detta "msn" viruset via denna "høna" så trudde jeg det var det!! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hva skal liksom det "MSN VIRUSET" gjøre !? Herregud folk er hysteriske ! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 gjør vel ingenting at det tar knekken på CS vel, håper vi er kvitt den pesten snart. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Er det bare snakk om MSN eller AIM også? Hva mener du med "Tar knekken på CS"? Dr.X Lenke til kommentar
twarr Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Det er et norsk virus som samler inn CS serialer, det spres vi msn messenger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå