PlatinumFlyer Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Å? Hvorfor Canada? Jeg har faktisk bodd der en kort periode tidligere. Lenke til kommentar
JensAndreas Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Vel de har fortsatt innvandring, 500,000 i året, og de har økonomisk vekst, samt at de har okmbinert det beste fra europa[velferd] med det beste fra USA[land of oppertunity], kanada er fremdeles et innflytterland, jeg er ikke sikker på om USA er det, men skal du bo der en stund eller er dette permanent flytting? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg har visum/oppholdstillatelse ti år frem i tid. Dette er max. tid av hva som gies om gangen om du ikke søker immigrant-status for å flytte helt på fast basis. I såfall er det ikke verre enn å ha en jobb, en kjæreste eller delta i lotteriet. Treaty Trader og Treaty Investor kan gi deg opptil ti års opphold ad gangen. Skal i utgangspunktet tilbake til No om et år, og få meg norsk artium. Får se. Jeg bodde litt i underkant av et år i Canada(Montreal) da jeg var mindre, så jeg kjenner da rimelig godt til det landet også. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hvordan går det / gikk det? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg personlig, som hijacket tråden litt, klarte meg ihvertfall pent gjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå