B.H.H Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Hei... Har kommet opp i naturfag muntlig, og fikk energi i hverdagen som tema. Kunne helst tenkt meg noe med elektrisitet, men har litt problemer med å finne en problemstilling Noen som har noen forslag Endret 17. juni 2006 av B.H.H Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hvilket klassetrinn går du på ? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Med den overskriften kan du være glad for at det ikke er skriftlig. Utbygging av vasskraftverk og atomkraftverk er jo greie problemstillinger. Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Hvilket klassetrinn går du på ? 6325355[/snapback] GK allmenn Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Med den overskriften kan du være glad for at det ikke er skriftlig. Utbygging av vasskraftverk og atomkraftverk er jo greie problemstillinger. 6325519[/snapback] Hehe gikk litt fort men... Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Skulle gjerne prøvd å komme på noe bra for deg, men desverre så er jeg ferdig med alle prøver og har bare noen få dager igjen før ferie. Har allerede kommet i feriemodus, noe som gjør at jeg ikke orker å ofre en tanke til slitsomt arbeid, deriblant skole. Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Noen forslag da folkens? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Skulle ønske jeg fikk et tema... Sitter her med en bok på fire hundre sider og muntlig på tirsdag. KOS. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Glad jeg ikke kom opp i dette, hadde gatt rett vest. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg planla legeattest. Men da må jeg opp i nytt trekkfag i høst. Om en måned har jeg emigrert... FAEN. Lenke til kommentar
Mr. Cage Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Kjøleskap og varmepumpe er kanskje et tema du kan snakke om? Vet ikke hvordan denne muntlige eksamen skal foregå eller om kompresjon og ekspansjon av gasser er tema i naturfag (på videregående?). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Tror virkelig ikke kjøleskap og varmepumper er særlig sentralt... Lenke til kommentar
Arang Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Energi i hverdagen, hva? Hva med en enorm oppgave om "Hvordan kommer jeg meg opp om morgenen?"? Men på den alvorlige siden kan du vel forsøke en oppgave om et hus og dets energiforbruk gjennom et år, eller noe i den duren. Så kan du dele opp energiforbruket til familiemedlemmene i forskjellige måneder og vise hvem som bruker mest o.l. Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Energi i hverdagen, hva? Hva med en enorm oppgave om "Hvordan kommer jeg meg opp om morgenen?"? Men på den alvorlige siden kan du vel forsøke en oppgave om et hus og dets energiforbruk gjennom et år, eller noe i den duren. Så kan du dele opp energiforbruket til familiemedlemmene i forskjellige måneder og vise hvem som bruker mest o.l. 6327199[/snapback] Hørtes ut som en god ide Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Og du går GK? Jeg må få synes at det er litt urettferdig at du kan velge deg "energi i hverdagen" mens jeg må lese en hel jævla bok... Men men, livet er urettferdig... Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Glad jeg ikke kom opp i dette, hadde gatt rett vest. 6326415[/snapback] word Digg ,med ferie! Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Og du går GK? Jeg må få synes at det er litt urettferdig at du kan velge deg "energi i hverdagen" mens jeg må lese en hel jævla bok... Men men, livet er urettferdig... 6330088[/snapback] Fikk utdelt et ark da jeg fikk vite at jeg kom opp i naturfag der det stod at jeg hadde energi i hverdagen som tema....mulig det er forskjellig fra skole til skole Lenke til kommentar
JensAndreas Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg planla legeattest. Men da må jeg opp i nytt trekkfag i høst. Om en måned har jeg emigrert... FAEN. 6326441[/snapback] Hvor da? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Til det flagget du har i avataren din. Lenke til kommentar
JensAndreas Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Til det flagget du har i avataren din. 6330995[/snapback] Jeg forventa mer Kanada, en USA.. Lykke til da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå