oophus_3do Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Nå har vell folket gått litt off-topic vell? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 DDO EVE-online Everquest 2... Lenke til kommentar
albions Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Gleder meg som ein unge til Age of Conan Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 DDOEVE-online Everquest 2... 6605862[/snapback] Gleder meg som ein unge til Age of Conan Hvorfor? Det er jo litt av poenget i denne tråden her, att man skal skrive _hvorfor_ akkurat _du_ liker/vil spille dette spillet. Slik att andre kanskje får øynene opp for ditt favoritt spill. Er veldi lite interessangt å lese slike svar. Det blir som å ta en titt i telefonkatalogen for morroskyld.... Nei, feil! Kjedelig! Lenke til kommentar
hiddendepths Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 til trådstarter: du kan jo prøvd Anarcy online. eneste minuset med spillet er at grafikken er utdatert :!: Lenke til kommentar
Blandn Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Gleder mg te Aion: The Tower of Eternity og Lineage 3 xD Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 og fyfaen ja,testa beta weekenden på Aion nå vettu..så sykt fett det var..kjøpte meg da seff Aion CE.bare sitter og venter til neste måned så jeg får virkelig spilt det,og Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 og fyfaen ja,testa beta weekenden på Aion nå vettu..så sykt fett det var..kjøpte meg da seff Aion CE.bare sitter og venter til neste måned så jeg får virkelig spilt det,og Tråd necrofil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå