Gå til innhold

Hjelp til nybegynner


Anbefalte innlegg

Jeg er nybegynner i wow og jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med noen anbefalinger av server, klasse osv.

Jeg vil spille på en passe folksom pvp server som er rimelig balansert mellom horde og alliance. Jeg er også usikker på hvilken side jeg skal velge. Har startet på en undead rogue, men jeg syntes omverdenen ble for mørk og kjedelig i lengden. vil dette endre seg, eller blir jeg gående i en mørk tristesse gjennom hele spillet. Jeg tar også mot forslag på klasser som er gøye å spille. Ikke tenk på endgame, jeg vil ha det gøy før level 60 også.

 

Håper noen har noen synspunkter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta en titt rundt om i gamle poster på wow forumet så vil du finne anbefalinger til mange allrighte servere.

 

Morsom klasse å lvl'e opp som også er populær i highend er foreksempel hunter. Raskt og morro å lvl'e opp og ganske allright damage, i tillegg har du ett pet etter lvl 10 så du er aldri alene ;)

Lenke til kommentar

Rogue er en god klasse å starte med, meget bra dmg og ikke altfor komplisert heller.

 

Anngående server så kan du jo sjekke wow eu sitt forum, de har en egen tråd der med annbefalte servere. Både vek'nilash og jadenaar er relativt nye pvp servere, og tror begge disse er annbefalt av Blizzard. Spiller selv på vek'nilash og det er ganske jevnt med horde og alliance. En del nordmenn der og om du ønsker og se noen landsmenn rundtomkring!

 

Om du ikke liker undead sitt område så kan du faktisk dra derfra rundt lvl 10. Finn zeppelinen og dra til barrens, som er en stor zone med masse quests (og mye lysere )

Lenke til kommentar

Jeg har en lvl 60 priest, og det er bare kos!

Morsomt å spille og veldig lett å få gruppe med, men det du burde tenke deg til selv er:

Våpen/magi? Distanse/nærme? osv. Så kan du tenke deg til:

 

Liker jeg Human/Dwarf/gnome/Nightelf/orc/tauren/undead/Troll? Så ikke bry deg om horde vs. Alliance.

 

Velg heller hvilken rase du vil være og spill videre ut av det. Alt blir lysere etterhvert, og liker du ikke lyset på et sted, eller liker ikke området, kan du finne et annet sted. Mange steder å gå og mye å se på!

 

Lykke til og Kos deg i dette spillet.

Men prøv å ikke bli hekta ;)

Lenke til kommentar
et lite tips, warrior og prest er det lettest å få gruppe med.

rogue og shamaner er det visst mange "nok" av.

 

mine småtips

6325652[/snapback]

 

Lett å skaffe gruppe med warrior, men alle tenker slik, så det er altformange endgame warriors... ergo umulig å få guild...

 

 

Priest / Druid / er desidert de letteste klassene å skaffe guild med

 

så kommer warlock

 

så paladin/hunter

 

så mage

 

så Shaman (pga rest)

 

Så warrior

 

så rogue

 

 

vist man ikke er resto shaman, kan det være vanskeligere enn warrior, for man trenger ikke dps shaman i endgame... da er det backup healere og manatide som er tingen.

Lenke til kommentar
Det ble en undead rogue på darksorrow. Hvis noen har lyst på en prat ingame, eller om noen vil melde seg som støttekontakt er det bare å legge meg til i friendlist. Kaller meg Döderlein.

6328929[/snapback]

 

Du burde kanskje vurdere å bruke kun internasjonale bokstaver i navnet ditt. lettere for andre å invitere og viske til deg da. Selv jeg vet ikke hvordan jeg får til den ø'en der :p

Lenke til kommentar

I dette spillet, med alle dets forkortelser, tegnsetting og "leet" språk, kan tødler umulig gjøre det noe særlig vanskeligere å få kontakt med meg. Det sosiale har uansett ikke vært noe problem til nå.

Endret av Quidam Dai Shan
Lenke til kommentar

Vil også anbefale healer (druid/priest) eller mage. Mage er genial å grinde med. Aoe ftw! Og hvis man skal ta f.eks. Strat Baron er Mage (nesten) uunværlig.

Har grinda en del rep med mage og tank (er druid selv). Tank samler sammen mobs, mage aoe'er, jeg healer. Rep ryr inn! =)

Funker ihvertfall veldig godt i Felwood

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...