D@de Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Fatter ikke hva som er feil.. maskinen slår seg på, men skjermen er helt svart. Er det noen der ute som kan hjelpe? Fikk på pc'en etter at jeg fjernet den nye 1 GB brikken... noen som har en anelse hvorfor dette skjedde?? Noe galt med ram brikken, eller kanskje installatøren(meg)..?? Endret 17. juni 2006 av D@de Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg klarte og sette rambrikken andre veien enn de andre stod, og da fikk jeg svart skjerm. ^^ Sjekk det ut. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 lol da ville du mest sannsynlig brent rammen da men.. Lenke til kommentar
D@de Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Funker fint nå.. har en viss ide hva jeg gjorde feil.. Brikken var ikke dyttet skikkelig inn.. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) lol da ville du mest sannsynlig brent rammen da men.. 6325093[/snapback] ikke noe brent her i gården. edit: bra at det funker nå da, kos deg. Endret 17. juni 2006 av KillerX Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg klarte og sette rambrikken andre veien enn de andre stod, og da fikk jeg svart skjerm. ^^ Sjekk det ut. 6324877[/snapback] Hvordan klarte du det? De har jo spor for at det ikke skal gå å sette feil vei.. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg klarte og sette rambrikken andre veien enn de andre stod, og da fikk jeg svart skjerm. ^^ Sjekk det ut. 6324877[/snapback] Hvordan klarte du det? De har jo spor for at det ikke skal gå å sette feil vei.. 6325305[/snapback] vell, det gikk seg til. ikke peiling egentlig. men ikke så farlig, duden har fått ordnet problemt og vi er waaaay offtopic uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå