kremt Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Starta maskinen i går kveld nå, det var faktisk ingen problemer, startet som normalt gjorde den Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 fint med maskiner som fixer seg selv etter mange timer med feilsøking .... neste problem er vel å prøve å finne ut hva som var problemet. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 fint med maskiner som fixer seg selv etter mange timer med feilsøking .... neste problem er vel å prøve å finne ut hva som var problemet. 6365835[/snapback] Hvordan skal man finne ut dette? Bare lurer Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 hakke peiling. er vel like greit å la det være men jeg er sånn som irriterer meg over sånne ting som bare fixer seg selv og jeg ikke vet hva problemet var hehe Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 hakke peiling. er vel like greit å la det være men jeg er sånn som irriterer meg over sånne ting som bare fixer seg selv og jeg ikke vet hva problemet var hehe 6368084[/snapback] Men plutselig kommer det tilbake, jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå