akristina92 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Han vil ikke svare meg. EDIT: Jo, der! Endret 17. juni 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Håper virkelig noen gir han en ordentlig smekk. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Slik gikk det ---Håkon sier: har du hatt mattetentamen? MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: JA ---Håkon sier: hvordan gikk det? MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Til HÆLVETTE ---Håkon sier: Synd, bedre neste år? MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: NÆI ---Håkon sier: ok, spille bondeskjekk? ---Håkon sier: ? MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: OK Du har invitert MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE til å starte Bondesjakk. Vent på svar, eller avbryt (Alt+Q) den ventende invitasjonen. MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE har godtatt invitasjonen til å starte Bondesjakk. MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: JA? MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: HAHAHAH ---Håkon sier: Hade bra, men nå må du legge deg. god natt. ---Håkon sier: *sikker på at du vil blokkere denne personen? JA! Haha, bare et lite smak av et sosialt liv er verd så mangt Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 broren min kunne lagt en bedre stemme med en dongibukse i halsen. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 hahahaha, bæste fake stemmen æ har hørt :O 6324994[/snapback] Lo som faen av den. Han sprenskallen har virkelig kost seg foran mikken... Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 vræææææl!! https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=80963 Har kan snart ikke le mer. Vondt i magen! Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 loool, For en tragisk person... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE says: Play/Stop Save As MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE says: Play/Stop Save As MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE says: Play/Stop Save As Flaringo says: Kongestemme! Flaringo says: Kåre for president! MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE says: Play/Stop Save As MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE says: Play/Stop Save As MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE says: Play/Stop Save As Flaringo says: Jaaa! Flaringo says: Hvordan har du det i dag da, Kåre? MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE says: Play/Stop Save As MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE says: Play/Stop Save As Flaringo says: Vi snakkes, Kåre! Flaringo says: Ha det bra! MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE says: Play/Stop Save As Jeg bestemte meg for å være hyggelig! Endret 18. juni 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Haha han er rett og slett tåplig. Håper han får skikkelig juling en dag. Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Haha, sinnsyk patetisk og tåpelig han er. Påstår han er medlem i Vigrid også. Noen som er med på å gi ham litt deng ? Hadde likt å sett han IRL, tror ikke han hadde vært så tøff i kjeften da nei. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Han er et komisk geni. Håper jeg. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ja, alle på forumet går hjem til han. (gud så umoden post) Men han fortjener litt deng da! Vigrid my Anal. Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Få opp noe mer til i morgen natt da Dette var overtrøtt materiale. Btw, Aaaaaaaahahahahahahahaha :!: Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Han fyren der er faen meg morsom jo.. for en stemme. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Tok kontakt med meg i natt, men jeg sov da.. Desverre. Her er noen klipp. k_re1.wav k_re2.wav Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 hmm la han till jeg også for ne tulling MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Ronnie sier: ahahahahahhahaha Ronnie sier: der var du ja Ronnie sier: du har blirr rene kjendisen jo MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Ronnie sier: blitt* MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Ronnie sier: jaa-- Ronnie sier: Kåre pingla MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE inviterer deg til å starte sender webkamera. Vil du godta (Alt+C) eller avslå (Alt+D) invitasjonen? Ronnie sier: haha Ronnie sier: ikke sjans Du har avslått invitasjonen til å starte sender webkamera. Ronnie sier: jeg skulle nok tat deg ja MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Ronnie sier: du er nok bare en liten pjokk MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Ronnie sier: haha ditto MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Ronnie sier: hmm jaa MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Ronnie sier: 21 MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE inviterer deg til å starte sender webkamera. Vil du godta (Alt+C) eller avslå (Alt+D) invitasjonen? MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Ronnie sier: skulle tatt deg tror du ikke? Ronnie sier: ikke la synet bedre Ronnie sier: bedra* MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Ronnie sier: haha ikke sjans Ronnie sier: jeg kan ta av meg brillene om du vil Ronnie sier: kan ta deg lett uten også MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Ronnie sier: vi kan møtes om du vil MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Ronnie sier: sted og tid? MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Ronnie sier: haha du må komme hit Ronnie sier: Arendal Ronnie sier: bare ring når du er her MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Ronnie sier: jeg er ingen pingle nerd MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Ronnie sier: jeg spiller wow ja Ronnie sier: men ikke priest Ronnie sier: rogue 60 MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Ronnie sier: hmm da lurer jeg på hva du spiller MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Ronnie sier: så da må jeg holde meg unna cs Ronnie sier: ahahaa Ronnie sier: ok men vi snakkes kåre Ronnie sier: har ikke mer tid MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Ronnie sier: ja ha en fin dag MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE har trukket tilbake invitasjonen til å starte sender webkamera. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Dj_.... Fra irak, snakk i vei karer! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) KRAFortune, laste opp det han sier? Endret 18. juni 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 *snip keke* 6330228[/snapback] Det der er faktisk brudd på reglene om jeg ikke husker totalt feil. ------------ On Topic: tragisk. Rett og slett tragisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg