WillyWanker Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 da tvile eg på at han komme til å logge på igjen MarkusG har sikkert blocka han uansett målet til denna idioten va jo sannsynligvis å skremme han litt Lenke til kommentar
Daye.04 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Ja, det er jo obvious... Du hørte det så jævlig på'n at han kjente han, og at han syntes det var morsomt å kødde me'n Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: goddagen' MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: e du hanj markus fredriksson fra bodø? Markus sier: og du er? MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Markus sier: hahahah MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Markus sier: lurofonen... MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Markus sier: det er ingen som har stemme som det der, you wont fool me MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE har sendt deg et nudge! MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: NO E D FAEN MÆ NOK MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: SVAR MÆ DA FOR HELVETE Markus sier: hallo MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: SVAR MÆ DA DIN NIGGER MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: E DU HANJ MARKUS FREDRIKSSON??? Markus sier: lol MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE har sendt deg et nudge! MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: NO E Æ LEI MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: BRENNJ MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: FORBANNA NIGGERTARD Markus sier: galing MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Ska æ knus skallen din? Markus sier: skjønne ikke at det går ann å vær så barnslig MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: æ veit kor du bor!! bare vent! Markus sier: haha MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: æ søkt nemli på opplysnninga MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: der sa dæm at du bodd "brøsetveien" MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: og for en tilfeldighet at æ bor ved tyholt MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: ¨d e jo ikkje så langt unnja MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: bare vent dæ du din lille niggerunge Markus sier: men jeg er ikke neger... MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: ¨æ ska wacke skallen din! MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: d e jo faen mæ d samme MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: du svart mæ ikkje MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: de like ikkje æ Markus sier: hallo MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: hallo? MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: ka faen mene du med de? MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: ska æ knus høvvet ditt?? MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Æ tænke tar mæ en tur i kvell æ MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: kommer i sæks tia så kan vi avjøre herre mann mot nigger Markus sier: men da e d poka MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Brøsetv. 42, 7045 Trondheim MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: der bor du! MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: æ fannj dæ! MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: å du kan bare venjt¨¨ MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: din skalle skal wackes som en nigger MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: du veit at æ e me i vigrid??=? MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: skalln din ska knuses te jord MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Svar mæ!! Markus sier: . MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: .? MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: de e en ting som kanj rædde dæ no MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: TILBe TOR ELler OdIn OG dU SKA FÅ LEV! MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: FOR FAEN DA MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: SVAR MÆ NIGGERBARN Reformatert tekst som muligens er lettere å lese Lenke til kommentar
dioX Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 he he så stakarsli kar!! :!: Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Det der var rett og slett latterlig. Hørte jo utrolig godt at han gjorde om stemmen sin. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 hehe, selvfølgelig, han er ikke pålogget dessverre :S Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 lol ja hørte netopp opptaka ein jævla unge :!: Lenke til kommentar
acerbruker Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) :!: stakkars unge. lydklippet gjorde meg forbanna faktisk . han har faen meg ett stort problem :!: han har seriøse fritidsproblemer! get a life! Endret 17. juni 2006 av acerbruker Lenke til kommentar
Solid Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Haha, dette er jo direkte trusler. Ring og anmeld det. 6324950[/snapback] Ja, skrem vettet av han. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Har lagt han til jeg og :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Synd at denne adressen mest sannsynlig er laget kun for dette formålet, og at han ikke vil godta noen av oss. Lenke til kommentar
acerbruker Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) dette er tragiskt . stakkars gutt som sitter dær og ikke har noe å gjøre, synd i fyren btw Endret 17. juni 2006 av acerbruker Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Nå logget han akkurat på... Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) :!: Han har lagt meg til Meg sier: Er det han Kåre Bjarte ? MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: jo Meg sier: Fått knust noen skaller ? MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Meg sier: Haha, skal komme å knuse din jeg MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Meg sier: LOL! Hvem faen er du ? En liten fjott som sitter langt oppi Finnmark og har sinnsyke fritidsproblemer ? MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Meg sier: Hmm, så du er en rasist, og tilhenger av Hitler? Fikk seriøst lyst til å gi deg litt gammeldags juling MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Meg sier: En vakker dag kommer jeg og dasker deg MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Meg sier: Tviler på det du, en vakker dag er vi kvitt deg MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Meg sier: Har ikke webcam dessverre....redd jeg ikke kunne vist fjeset mitt uansett, fordi da hadde du tisset på deg MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Meg sier: Altså; du er en tilbakestående nabb som har sjuke fritidsproblemer, gå og legg deg din sopp.. MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Meg sier: Oh, frekk i kjeften big boy ? Kom hit da din lutefisk, så skal vi se om du tør si stort .. MÅTTE NIGGERA BRENNJE I HÆLVETE sier: Spill av/Stopp Lagre som Meg sier: Jeg er naboen din M_TTE_NIGGERA_BRENNJE_I_H_LVETE_18_06_2006_0_48_16.wav M_TTE_NIGGERA_BRENNJE_I_H_LVETE_18_06_2006_0_48_47.wav M_TTE_NIGGERA_BRENNJE_I_H_LVETE_18_06_2006_0_48_53.wav M_TTE_NIGGERA_BRENNJE_I_H_LVETE_18_06_2006_0_49_04.wav M_TTE_NIGGERA_BRENNJE_I_H_LVETE_18_06_2006_0_51_28.wav M_TTE_NIGGERA_BRENNJE_I_H_LVETE_18_06_2006_0_52_02.wav M_TTE_NIGGERA_BRENNJE_I_H_LVETE_18_06_2006_0_52_34.wav M_TTE_NIGGERA_BRENNJE_I_H_LVETE_18_06_2006_0_53_09.wav M_TTE_NIGGERA_BRENNJE_I_H_LVETE_18_06_2006_0_53_56.wav M_TTE_NIGGERA_BRENNJE_I_H_LVETE_18_06_2006_0_54_08.wav M_TTE_NIGGERA_BRENNJE_I_H_LVETE_18_06_2006_0_54_14.wav M_TTE_NIGGERA_BRENNJE_I_H_LVETE_18_06_2006_0_54_21.wav M_TTE_NIGGERA_BRENNJE_I_H_LVETE_18_06_2006_0_54_45.wav M_TTE_NIGGERA_BRENNJE_I_H_LVETE_18_06_2006_0_57_35.wav M_TTE_NIGGERA_BRENNJE_I_H_LVETE_18_06_2006_1_00_10.wav Endret 17. juni 2006 av eCkoNipZ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg snakker med han nå. Ser ikke ut til at han svarer meg. Men han sendte meg i alle fall et stemmeklipp som lyder slik: "KA I HELVETE E DU?" med den omgjorte stemma. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg snakker med han nå. Ser ikke ut til at han svarer meg. Men han sendte meg i alle fall et stemmeklipp som lyder slik: "KA I HELVETE E DU?" med den omgjorte stemma. 6328193[/snapback] Da er det bare å svare "I am your father, Luke" :!: Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Der stakk han. (14 tegn, sikkert) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg