djgudleif Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Jeg driver og browser på nett. Men av og til er det noen sider som bare stopper. Da har jeg ikke noe annet valg enn å disable og enable tilkoblingen eller renewe ipen. Dette er sinnsykt irriterende, ettersom jeg er aktiv i en del forum. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Jeg bruker firefox, men problemet oppstår også i IE. EDIT: HOORAY! Jeg fiksa det. Det var noe med proxy-innstillinger. Internett, HER KOMMER JEG I LYSETS HASTIGHET IGJEN! Endret 17. juni 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg