lilfire Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 skal/har carputer i bilen men lomboka er nesten tom, men vil jo bruke utstyre fortest mullig.. er kjedlig å kjøre uten lyd å bilde... det jeg trenger da er en strømforsyning som kan kobles på bilbateriet, MEN jeg lurer på om kanskje det går ann å modde litt med ting jeg har ligende for som sakt så er lomboka så og si tom. har jo en del ganle PSU'er ligende og så har jeg en billader til en laptop (som jeg brukte i bilen, men døde for et par uker siden:() link til laderen. burde da funke å mekke til noe midlertidlig, til lomboka er litt tykkere... MVH lilfire Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Blir vel igrunn vanskelig å mekke en 230 Volts psu til 12 volt, i og med at det er transformatorer inni PSU-ene. Lenke til kommentar
GrH Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 er det en berbar pc elr en "vanelig pc " ? den laderen ... viss du har litt peil på elektronikk så kan du jo prøve og fikse den ..? -Dgunnah Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 tenkte på å modde den litt ja... er snakk om en vanlig stsjoner pc jeg har i bilen.. men er litt grå på hva jeg burde gjøre for å få stabil riktig spening så er det nioen som kan råde meg litt så skal jeg nok klare resten selv.. MVH Lilfire Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Du kan jo sjekke denne på Biltema hvis du skal kjøpe en ferdig. Se vedlegg. Ps ikke ta 150w versjonen den har det visst vært problemer med,ta 300w. Vekselretter.doc Endret 25. juni 2006 av Knopfix Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Du kan jo sjekke denne på Biltema hvis du skal kjøpe en ferdig.Se vedlegg. Ps ikke ta 150w versjonen den har det visst vært problemer med,ta 300w. Dette innlegget har blitt redigert av Knopfix: i dag, 13:28 Kjøpt denne selv i går,prøvde den nettopp og kommer til å bytte den fordi motoren må være i gang for å gi nok strøm til laptopn. Noen som har en link til noe annet som kan brukes i bilen og som kan kobles til bilbatteri via en sigarettenner? Når jeg kjøper en sånn transformator må volt og ampere ha helt like spesifikasjoner som strømforsyneren jeg har hjemme ,19V og 4.74 Ampere eller holder det med at den forsyner 19 Volt og feks 5 eller 6 Ampere? Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Du kan ha 1 million ampère for den saks skyld, du ma bare passe på lik volt, og minst like mange ampere som den gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå