Kevin S Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Jeg har en liten båt som heter noe alla Texas 360, aner ikke hvor mange fot den er men med meg alene med 5Hk så kommer jeg i plan (Ca 13knop) Jeg skal nå for noe av konfirmasjons pengene kjøpe en 9,9 (kansje trimmes til 15) og sette på ratt, hvor mye skal fag folk ha for å sette på styrekonsole og sånn gass spak?? noen som vet det? Takker for svar Kevin Endret 17. juni 2006 av Kevin S Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Må regne med en del tusen da ja, Kommer fort oppi 3-4000. Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Du trenger vel ikke å ha fagfolk Bare kjøp Gear, Styrekonsoll og alt det du trenger. Og sett på selv.. Er ikke så vansklig Lenke til kommentar
Kevin S Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Noen nett sie jeg kan finne slikt?? finner ingen... Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kontakt nærmeste båt-forhandler. Lenke til kommentar
Kevin S Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Har vært litt rundt omkring men ingen har eller selger Lenke til kommentar
Kevin S Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Hvor bor du hen da? 6388380[/snapback] Horten i Vestfold Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 når du kjøper en påhenger kan du kjøpe den med gasshendel, ratt og styring får man i på alle båt butikker (og biltema) konsoll det kan man lage selv. eller så kan man se om det er noen små båtbyggerier i nærheten. mange slike plasser har mulighet for å leie ut form og plass for å støpe eller så lager de for deg. finns også slike rattkonsoller for gummibåt som e rveldig enkle (ikke pene) som kan lett skrus på. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Vi skal ha endel tusen for det. Har du delene? Men selvfølgelig. Kommer ann på hvor fint du skal ha det. Det kommer også et tilleg på om du skal ha det profesjonelt, og ha garanti, eller om du skal gjøre det selv, og kanskje lykkes.... Endret 11. juli 2006 av MyBigMouth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå