Nisse_Killer Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Har sjekket det du sa om cpuen sjekka ogå om det hadde kommet noe drit under den men hadde det ikke vet ikke helt hvor mye kjølepasta jeg skal bruke hehe. Noen som har peil jeg tok ivertfall på sånn at man ikke kunne se cpu under pastaen. Håper ikke det er for my men kjøleribben satt litt fast når jeg skulle ta den av. Endret 22. juni 2006 av Nisse_Killer Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 et par riskorn er mer enn nok.. Den pleier og henge igjen litt da..Pastaen er jo litt seig. Og når pastaen blir gammel blir den enda værre! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Har sjekket det du sa om cpuen sjekka ogå om det hadde kommet noe drit under den men hadde det ikke vet ikke helt hvor mye kjølepasta jeg skal bruke hehe. Noen som har peil jeg tok ivertfall på sånn at man ikke kunne se cpu under pastaen. Håper ikke det er for my men kjøleribben satt litt fast når jeg skulle ta den av. 6364183[/snapback] Hei, Pass nå bare på at den "dingsen" som skal holde fast cpu er over CPU''en. Det var den ikke hos meg. Høres ut som et CPU problem dette. JonF. Lenke til kommentar
Heisann123 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Er i kjølepastaen ferdig festet på prossesoren fra før? Endret 24. juni 2006 av Newhouse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå