Nisse_Killer Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Bygger en ny pc med Asus P5WD2-E Premium hovedkort, men da alt ser ut til å være tilkoblet får jeg ikke bilde på skjermen når jeg slår den på. Det virker heller ikke å slå den av igjen uten å bruke hovedbryter på strømforsyningen. Virker som om den ikke "reagerer" på noe. (har noen erfaring med dette hovedkortet?) På bilde har jeg tegnet en rød strek rundt alle stedene jeg har koblet til. Endret 17. juni 2006 av Nisse_Killer Lenke til kommentar
snarius Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Ser ikkje ut som du har kobla til nokon harddisk. Lenke til kommentar
Nisse_Killer Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Obs jeg glemte å ta en rød strek med S-ATA 300 plassen sorry men jeg har koblet til harddisken assa Endret 17. juni 2006 av Nisse_Killer Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Si meg, slår ikke skjermen seg på i det hele tatt? Slik at den lyser oransje? Kan jo prøve å sette RAMen i forskjellige slots. Kan også være noe med hovedkortet. Har byttet hovedkort 2 ganger pga det problemet (gikk på garantien da, selvfølgelig) Lenke til kommentar
Nisse_Killer Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Skjermen lyser den! Lenke til kommentar
Nisse_Killer Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Det fungerer ikke men skjermen lyser fordi det er strøm i den. Lenke til kommentar
p0ker Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Var nok ikke det han mente, Når du lar skjermen stå en stund, går den til suspend mode, da blir ofte powerknappen (som vanligvis er grønn), sånn orange.... hvis den er sånn orange, og du skrur på pc'en vil den da reagere og blir grønn igjen, ikke at det kommer bilde men at skjermen regagere på at du skrur på pc'en... Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ta fra hverandre alt og sett det sammen igjen da? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) De nede til venstre... Er de koblet riktig? Hvordan er det med skjermkorte ditt? Hvilken type er det? ("bråker" den unormalt mye) Endret 18. juni 2006 av frecjoha Lenke til kommentar
p0ker Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Støtter frecjoha, sjekk de nede til venstre, kun ta i det nødvendigste..... Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Støtter frecjoha, sjekk de nede til venstre, kun ta i det nødvendigste..... 6331404[/snapback] Nødvendigste? -Hvis ikke hovedstrømmen (20/24)pin ikke er koblet riktig på er det også nødvendig. Det var et eks. Lenke til kommentar
Nisse_Killer Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg har bygget pcen 2 ganger da hehe . Men skal levere pcen inn til en expert på mandag så det kommer nok til å ordne seg men takk for all hjelpen Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Velkommen til Forumet forresten Levere den på expert? Fikser de den? Bygde du ikke en pc selv? -Genialt om expert tar en titt. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei, Jeg hadde akkurat samme problemet! Det var CPU'en som hadde satt seg fast i kjøleribba /grunnet vell mye kjølepasta). Så jeg tok av litt kjølepasta, og satte CPU'en fast igjen. Prøv det før du leverer den inn:) - Skjermen slo seg på, men ikke noe bilde. - Maskinen startet - Gikk ikke å slå den av igjen på knappen Høres ut som samme problem Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Velkommen til Forumet forresten Levere den på expert? Fikser de den? Bygde du ikke en pc selv? -Genialt om expert tar en titt. 6339427[/snapback] Han skal levere den til en ekspert Det som er det fæle med problemet ditt er at det kan være så mange løsninger, og noen ganger defekte deler. Anbefaler deg å prøve minnet etc i en annen maskin. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Han snakker nok om elektro kjeden expert tenker jeg..! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Nei, han skrev han skulle levere den til en ekspert. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Prøv no det jeg skrev. Jeg hadde de samme "symptomene" Såe, verdt ett forsøk. Er jo ikke så vanskelig å skru opp CPU- kjølern og sjekke at alt er OK : Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Prøv det siste alternativet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå